  • 1. Data: 2007-08-16 22:03:54
    Temat: kredyt gotókowy
    Od: "popz" <p...@p...onet.pl>

    Witam, mam 25 lat, stałą umowę o pracę od miesiąca, wcześniej pracowałem na
    umowę zlecenie, moja pensja to 5000 pln / miesiąc, chce pożyczyć 30k
    gotówką, na różne cele, uregulowany stosunek do służby wojskowej, okres
    spłaty chciałbym by zawierał się w 2-4 latach.

    bardzo proszę o pomoc w wyborze źródła mego kredytu, krótko i na temat.
    pozdrawiam i życzę najlepszego

  • 2. Data: 2007-08-19 08:36:31
    Temat: Re: kredyt gotókowy
    Od: "popz" <p...@p...onet.pl>

    nikt nie pomoze?
    chce jutro isc to zalatwiac :/

  • 3. Data: 2007-08-19 09:12:35
    Od: "bim-bom" <j...@g...pl>

    "popz" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    > nikt nie pomoze?
    > chce jutro isc to zalatwiac :/

    Gdzieś widziałem wyliczenia opłat w różnych bankach przy kartach
    kredytowych. BPH się reklamował, że tam jest najniższe oprocentowanie
    (całkowity koszt kredytu 10000 był najniższy). Może najpierw poszukaj, gdzie
    będzie najniższe oprocentowanie, bo pewnie nie będzie problemu ze
    znalezieniem na taką kwotę.