  • 1. Data: 2011-03-29 13:41:11
    Temat: kredyt gotówkowy -gdzie najtaniej?
    Od: Piona <e...@w...pl>

    cześć,
    Mój brat potrzebuje 3,5 tys kredytu gotówkowego.
    Może ktoś polecić gdzie aktualnie wygląda to przyzwoicie?
    mariusz

  • 2. Data: 2011-03-29 13:49:41
    Temat: Re: kredyt gotówkowy -gdzie najtaniej?
    Od: plusz <p...@g...com>

    On Mar 29, 3:41 pm, Piona <e...@w...pl> wrote:
    > cze ,
    > M j brat potrzebuje 3,5 tys kredytu got wkowego.
    > Mo e kto poleci gdzie aktualnie wygl da to przyzwoicie?
    > mariusz

    jeśli ma rozsądną sytuację finansową to niech spróbuje na kokos.pl
    a na priv do mnie może podesłać numer aukcji i informacje o sobie

    --
    plusz

  • 3. Data: 2011-03-29 13:54:05
    Od: Piona <e...@w...pl>

    W dniu 2011-03-29 15:49, plusz pisze:

    > jeśli ma rozsądną sytuację finansową to niech spróbuje na kokos.pl
    > a na priv do mnie może podesłać numer aukcji i informacje o sobie

    Zatrudnienie: umowa o pracę (czas nieokreślony) ale raczej jest nie
    internetowy. Szuka stacjonarnego banku :)
    piona

  • 4. Data: 2011-03-29 15:35:05
    Od: "tomekopalowicz" <tomasz.opalowicz@WYTNIJ_TOgmail.com>

    niech spróbuje w BNP PARIBAS Fortis. Mają w miarę nieduże oprocentowanie i
    prowizje...

    http://www.finansosfera.pl/kredyt-gotowkowy/344-fort
    is-bank-kredyt-gotowkowy/

  • 5. Data: 2011-03-29 15:50:26
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > Zatrudnienie: umowa o pracę (czas nieokreślony) ale raczej jest nie
    > internetowy. Szuka stacjonarnego banku :)
    > piona

    Na początek niech spróbuje tam gdzie ma konto. Tylko niech nie da się -
    nieświadomie - namówić na ubezpieczenie.

    Darek

  • 6. Data: 2011-03-29 16:39:53
    Od: Piona <e...@w...pl>

    W dniu 2011-03-29 17:35, tomekopalowicz pisze:

    > niech spróbuje w BNP PARIBAS Fortis. Mają w miarę nieduże oprocentowanie i
    prowizje...

    > http://www.finansosfera.pl/kredyt-gotowkowy/344-fort
    is-bank-kredyt-gotowkowy/

    Dzięki. Wyślę go, zobaczę co przyniesie.
    piona

  • 7. Data: 2011-03-29 16:55:04
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 29 Mar, 18:39, Piona <e...@w...pl> wrote:

    tis-bank-kredyt-go...

    > Dzięki. Wyślę go, zobaczę co przyniesie.
    > piona

    Citi ma teraz promocyjna na 9,99%.
    http://www.online.citibank.pl/page.do?content=pozycz
    ka_gotowkowa

    MK

  • 8. Data: 2011-03-29 17:46:54
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    9g2000prd.googlegroups.com...

    > Citi ma teraz promocyjna na 9,99%.
    > http://www.online.citibank.pl/page.do?content=pozycz
    ka_gotowkowa

    Jeśli to Citi, to zapewne można się spodziewać prowizji tak z 5%, opłat za
    obsługę rachunku pożyczki, ubezpieczeń od niczego itd.

  • 9. Data: 2011-03-29 17:49:19
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 29 Mar, 19:46, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > Jeśli to Citi, to zapewne można się spodziewać prowizji tak z 5%, opłat za
    > obsługę rachunku pożyczki, ubezpieczeń od niczego itd.

    Nie znam szczegolow, widzialem tylko informacje na WWW. Jak ktos chce
    pozyczac to chyba warto sie zainteresowac.

    MK

  • 10. Data: 2011-04-01 19:29:59
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Piona" <e...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > cześć,
    > Mój brat potrzebuje 3,5 tys kredytu gotówkowego.
    > Może ktoś polecić gdzie aktualnie wygląda to przyzwoicie?
    > mariusz

    No i masz - jak na zawołanie.
    http://www.multibank.pl/co_nowego/promocje?_a=48876

    Wprawdzie dla tak niskiej i klienta nowego kwoty oprocentowanie i prowizja
    niestety beznadziejne, ale dla wyższych kwot w wariancie AQ warunki całkiem
    interesujące. Naturalnie biorę pod uwagę wariant bez ubezpieczeń (z
    ubezpieczeniem jest nieco droższy).
    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/kredyty/promocja/
    oprocentowanie