  • 1. Data: 2008-10-07 21:54:05
    Temat: kredyt gotówkowy na 9,49% stałej stopy - opłaca się? (max 6 lat, max 80000)
    Od: t...@g...com

    Czy ktoś orientuje się czy taka oferta w citibanku jest atrakcyjna.
    Dla mnie wyglada ze tak, zwlaszcza jesli sie spojrzy ze nie jest to
    kredyt "celowy" tylko czysta gotowka.

  • 2. Data: 2008-10-08 06:12:56
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <t...@g...com> wrote in message
    f.googlegroups.com...
    Czy ktoś orientuje się czy taka oferta w citibanku jest atrakcyjna.
    Dla mnie wyglada ze tak, zwlaszcza jesli sie spojrzy ze nie jest to
    kredyt "celowy" tylko czysta gotowka.

    Nie wierze, ze dostaniesz pozyczke na 6 lat ze stala stopa procentowa.

    MK

  • 3. Data: 2008-10-08 08:41:44
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    > Czy ktoś orientuje się czy taka oferta w citibanku jest atrakcyjna.
    > Dla mnie wyglada ze tak, zwlaszcza jesli sie spojrzy ze nie jest to
    > kredyt "celowy" tylko czysta gotowka.

    a pytałeś o RRSO tego kredytu?

  • 4. Data: 2008-10-08 08:45:35
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@N...pl>

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

    a to nie jest czasem ROCZNY KOSZT a nie oprocentowanie ?
    bo mialem kiedys dyskusje z panią z citiphone ktora tlumaczyla mi przez caly
    czas ze jest to oprocentowanie, ale jak dla sprawdzenia poprosilem o
    wysokosc raty w konkretnych warunkach to okazalo sie ze jest to roczny
    koszt.

    roznica jest taka ze oprocentowanie jest naliczane od kapitalu, czyli w
    miare uplywu czasu spadaja odsetki, a koszt roczny jest staly i rozlozony na
    wszystkie raty w calym okresie kredytowania.

    sprawdz to jeszcze dokladnie bo mi RRSO wychodzilo wtedy kolo 20% .

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 5. Data: 2008-10-08 14:07:25
    Od: t...@g...com

    On 8 Paź, 07:12, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > kredyt "celowy" tylko czysta gotowka.
    >
    > Nie wierze, ze dostaniesz pozyczke na 6 lat ze stala stopa procentowa.

    No własnie sam się 3 razy pytałem czy nie jest to stopa nominalna a
    pod spodem index+marza.
    Twierdzą ze nie.
    Co do stałej stopy to na 6 lat tez nie jest to dobry pomysl bo jak
    bedzie spowolnienie to stopy obniza, ale teraz banki beda potrzebowały
    gotowki i powinny depozyty wzrosnąc

  • 6. Data: 2008-10-08 14:09:04
    Od: t...@g...com

    On 8 Paź, 09:41, "RobertS" <b...@p...plusunTO> wrote:

    > a pytałeś o RRSO tego kredytu?

    rozumiem ze na RRSO wpływa prowizja tej podobno nie ma. Jest tylko 2%
    od wczesniejszej splaty ale to juz "opcjonalna" sprawa.

    chodzi mi o stwierdzenie czy przy tych warunkach jest to ok.

  • 7. Data: 2008-10-08 14:50:02
    Od: "koala" <k...@p...fm>

    > rozumiem ze na RRSO wpływa prowizja tej podobno nie ma. Jest tylko 2%
    > od wczesniejszej splaty ale to juz "opcjonalna" sprawa.

    Po pierwsze primo zapytaj o RRSO....
    po takim pytaniu citilinki lekko się zapowietrzają i wydają z siebie
    oprocentowanie znacznie mniej "fajne"
    (a najlepiej jak ci policzą ratę to sam sobie na kalkulatorze lub formatkach
    obliczeniowych na stronie np. openfinance podliczysz)

    Ten procent co ci podali jest aktualny gdybyś się zamknął ze spłatą w jednym
    roku bodajże...

    Pozdr,
    Koala

  • 8. Data: 2008-10-08 15:05:22
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    t...@g...com pisze:
    > rozumiem ze na RRSO wpływa prowizja tej podobno nie ma.
    nie wierzę, a obowiązkowe ubezpieczenie?
    > Jest tylko 2%
    > od wczesniejszej splaty ale to juz "opcjonalna" sprawa.
    to akurat jest niezgodne z prawem jeśli kredyt do 80 000 zł...

  • 9. Data: 2008-10-08 15:34:14
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@N...pl>

    Użytkownik "koala" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Ten procent co ci podali jest aktualny gdybyś się zamknął ze spłatą w
    > jednym roku bodajże...

    dokladnie tak jest.
    chodzi o "roczny koszt kredytu"

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 10. Data: 2008-10-08 16:39:21
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > wszystkie raty w calym okresie kredytowania.
    >
    > sprawdz to jeszcze dokladnie bo mi RRSO wychodzilo wtedy kolo 20% .

    1. Radek słusznie zauważył, że do 80kzł nie może być prowizji za
    wcześniejszą spłatę,
    2. citi podaje zawsze oprocentowanie nominalne - RRSO jest znacznie
    wyższe, jeżeli konsultant go nie zna to niech sprawdzi i oddzwoni, bo i
    tak musi być podane na umowie

    --
    pozdrawiam
    RobertS