  • 1. Data: 2009-11-05 16:30:55
    Temat: kredyt hipoteczny - BZ WBK (marża promocyjna)
    Od: "M ." <p...@i...pl>

    BZWBK ma ofertę KH z marżą promocyjną 1.35 pkt. %.

    Czy ktoś wie, jakie warunki trzeba spełnić, żeby taką marżę dostać?

    dzięki z góry za odpowiedź
    Marek

  • 2. Data: 2009-11-05 16:55:03
    Temat: Re: kredyt hipoteczny - BZ WBK (marża promocyjna)
    Od: " jk" <j...@N...gazeta.pl>

    > BZWBK ma ofertę KH z marżą promocyjną 1.35 pkt. %.
    >
    > Czy ktoś wie, jakie warunki trzeba spełnić, żeby taką marżę dostać?

    Konto za 15 zł + wpływ wynagrodzenia min. 2k + odpowiedni scoring (ostatnie jest
    kluczowe).

  • 3. Data: 2009-11-05 19:13:38
    Od: "M ." <p...@i...pl>

    jk napisał(a):

    > Konto za 15 zł + wpływ wynagrodzenia min. 2k + odpowiedni scoring (ostatnie jest
    > kluczowe).

    dzięki za szybką odpowiedź, ale podrążę temat.
    Na stronie:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/przewodniki/oprocentowa
    nie/oprocentowanie-przewodnik.html#hipoteczne

    oferta, o której piszesz nazywa się PAKIET 1.

    mnie interesuje:
    Kredyt mieszkaniowy - oferta promocyjna12)
    przy czym odnośnik 12):
    Informacje na temat oferty promocyjnej można uzyskać w najbliższej
    placówce BZ WBK S.A.,
    a w mojej najbliższej placówce stwierdzili, że decyduje ocena w centrali
    o pakiecie 1. nie było mowy

    zatem, co oznacza odpowiedni skoring?
    czy ktoś się spotkał z lepszą ofertą w PLN?

  • 4. Data: 2009-11-05 19:36:50
    Od: " jk" <j...@N...gazeta.pl>

    M . <p...@i...pl> napisał(a):

    > oferta, o której piszesz nazywa się PAKIET 1.

    Nie. Gdybym pisał o pakiecie 1, to był napisał jego nazwę :-)
    Pakiet 1, z tego co pamiętam, to konto za 15 zł + *wpływy* min. 2k + marża 2,2
    -> oferta dla *każdego*

    Oferta promocyjna różni się w stosunku do ww. właśnie marżą 1,35 oraz
    warunkiem, którym jest *pensja* wpływająca na konto (min. 2k).
    A czy dostaniesz taką marżę zależy od scoringu. Im odpowiednio wysoki, tym się
    łapiesz na 1,35. Nikt na froncie oczywiście nie wie od czego on zależy.

    W oddziale mogą "zrobić" ci tzw. decyzję wstępną. Podajesz swoje dane,
    pracodawcy, wielkość kredytu, okres kredytowania, wielkość i cenę
    nieruchomości/działki, itd. Po 5 minutach masz odpowiedź, czy łapiesz się na
    1,35 czy nie.

  • 5. Data: 2009-11-06 07:00:58
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 5 Lis, 17:55, " jk" <j...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Konto za 15 zł + wpływ wynagrodzenia min. 2k + odpowiedni scoring (ostatnie jest
    > kluczowe).

    Potwierdzam że scoring w BZWBK is king. Kolega z dobrymi dochodami ,
    wpływy z wynagrodzenia konto od czasów studenckich , obecnie profil
    Bankier dostał marżę 2,2 gdyż nie załapał się na wystarczającą liczbę
    punktów scoringowych.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus