  • 11. Data: 2007-05-23 13:51:27
    Temat: Re: kredyt hipoteczny - Multiplan, czy lepiej cos innego?
    Od: "MrMrooz " <m...@g...pl>

    Muchomor <much<antispam>6@gazeta.pl> napisał(a):

    > Z tego co widze w innych bankach, nawet jak 0% za wczesniejsza splate to
    > dopiero po 3 latach, no i juz nie mozna wrocic do poziomu zadluzenia sprzed
    > nadplaty. W multiplanie mi sie to podoba, ze dziala to jak jeden duzy
    kredyt
    > odnawialny - a to duza wygoda ... Ale jezeli inne banki (ktore) maja cos
    > podobnego w ofercie, chetnie sie z tym zapoznam...
    Kredyt z mechanizmem bilansującym ma na pewno Pekao, ale tam trzeba płacić ok
    20 za Eurokonto hipoteczne oraz maksymalne zadłużenie jest zmniejszane co
    miesiąc - tak jakbyś spłacał ratę. Wprowadzał też PKO BP, ale nie znam
    szczegółów.
    Kto inny - nie pamietam.
    Było kiedyś na grupie, poszukaj.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 12. Data: 2007-05-23 13:54:43
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    MrMrooz pisze:

    > Kredyt z mechanizmem bilansującym ma na pewno Pekao, ale tam trzeba płacić ok
    > 20 za Eurokonto hipoteczne oraz maksymalne zadłużenie jest zmniejszane co

    No i EH jest tylko na już istniejącą nieruchomość. NIe można tego wziąć
    jako kredytu budowlano hipotecznego.
    KJ

  • 13. Data: 2007-05-23 14:59:58
    Od: "muchomorek" <m...@g...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    pl...

    > jak uwazasz, w dluzszym okresie zdecydowanie preferuje FI, niekoniecznie
    > te
    > najbardziej agresywne i ryzykowne i od lat bdb na tym wychodze

    Na FRP i FO to wyjdzie gorzej niz koncie bilansujacym (trzeba rowniez brac
    pod uwage podatek Belki!). A FH jest od jakis 3-4 lat rzeczywiscie na plus,
    ale na to nie ma zadnej gwarancji, ze tak bedzie dalej...

    > a prowizja nie przeraza?

    a pewnie ze przeraza, ale nawet jak policza 3% to i tak bedzie dla mnie
    korzystniej... Gdybam bral kredyt na styk, nie mial inwestycji kapitalowych
    i dodatkowych dochodow to co innego....
    Pozdr.
    M.

  • 14. Data: 2007-05-24 20:14:12
    Od: "szele" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Muchomor 6@gazeta.pl>" <much<antispam> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Naleze do tych nawiedzencow co chca wziac sobie kredyt... Mieszkanie
    > budowane u dewelopera - koszt 300 000, mam 100 000 i czasami nieregularne
    > 'bonusy' dochodowe, wiec pasi mi system bilansujacy. Czy ktos ostatnio to
    > bral w Multibanku? Czy sa jakies pulapki, ile % prowizji idzie wytargowac
    > (w regulaminie maja 0-4)? A moze cos tego typu w innym banku? Aha - kredyt
    > chce w PLN - aktualnie maja 4,85% r.
    > Pozdrawiam

    Co do prowizji - da się obniżyć do 0,8%. Negocjuj.
    Pzdr.