  • 1. Data: 2006-04-11 19:07:28
    Temat: kredyt hipoteczny - czyli paranoje banowe
    Od: Mario <3...@w...pl>

    Oto cała historia:
    Mam wybraną działkę, kupiłam projekt, mam dochody na poziomie 3 tys zł
    netto i jedno dziecko, dochody z dwóch żródeł, etat i DG. Chcę jednym
    kredytem zakupić działkę a po uzyskaniu pozwolenia na budowę dostać
    resztę na budowę. Udałam się do Banku Śląskiego i w trakcie załatwiania
    formalności utknęłam w miejscu. Bank żąda pozwolenia na budowę lub
    przeniesienia zezwolenia na budowę na moją osobę od dotychczasowego
    właściciela działek. Działka nie posiada pozwolenia i poprzedni
    właściciel nie jest zainteresowany staraniem się o takowe. Pozwolenia na
    siebie nie dostanę bo muszę być właścicielem działki, na działkę jest
    plan zagospodarowania i z pozwoleniem nie będzie problemu, muszę tylko
    adaptować projekt itd.
    Bank chwali się 100 % finansowaniem a żąda rzeczy niemożliwej. To samo
    spotkało mnie w Kredyt Banku. Nie chcę 2 kredytów bo w okresie letnim
    przychody spadają i boję się że braknie mi zdolności kredytowej, a tak
    jednym kredytem w wys. 220 tyś zł chciałam zakupić działkę a potem jak
    dostane pozwolenie na budowę uruchomić dalsze transze na budowę.
    Proszę pomóżcie ...
    Agnieszka

  • 2. Data: 2006-04-11 20:00:24
    Temat: Re: kredyt hipoteczny - czyli paranoje banowe
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > a potem jak dostane pozwolenie na budowę uruchomić dalsze transze na
    > budowę.

    a jak nie dostaniesz ??

    PS może masz jakąś nieruchomość pod którą byś mogła podpiąć kredyt ?

    @dams
    --
    www.kredyt.org.pl

  • 3. Data: 2006-04-12 17:35:51
    Od: "ziut19" <z...@p...onet.pl>

    Nie da sie zrobic tak jak chcesz. Najpierw musisz kupic dzialke, pozniej
    uzyskac wszystkie pozwolenia i dopiero starac sie o kredyt na budowe.