  • 1. Data: 2007-01-17 20:00:48
    Temat: kredyt hipoteczny dla 47-latków
    Od: "Stanisław Oborski" <a...@i...pl>

    Witam,
    interesuje mnie kredyt hipoteczny na budowę domy w wysokości ok.180000 zł.
    Orientujecie się w który bank oferuje jak najdłuższy okres kredytowania dla
    tego wieku?

  • 2. Data: 2007-01-19 06:34:17
    Temat: Re: kredyt hipoteczny dla 47-latków
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    Stanisław Oborski wrote:
> [...]
    > Orientujecie się w który bank oferuje jak najdłuższy okres kredytowania dla

    Witaj,

    Myśle, że dla Banku w tym wypadku bardziej istotny jest stan aktualny,
    czyli:
    - dochody
    - zadłużenia
    - zabezpieczenie kredytu (np. hipoteka)

    Weź pod uwagę, iż w przypadku (odpukać) utraty płynności
    finansowej/śmierci, bank jest zabezpieczony hipoteką. Swoje zarobi.

    Telefonicznie i mailowo banki mogą Ci zaproponować wstępne warunki
    umowy, także bez niepotrzebnego jeżdzenia dowiesz się wszystkiego. 20-25
    lat nie powinno stanowić problemu.

    pozdrawiam

    --
    Rafał Łukawski