  • 1. Data: 2006-11-11 11:00:34
    Temat: kredyt hipoteczny dla marynarzy
    Od: Arecki <a...@w...pl>

    jaki kredyt i w jakim banku polecicie kredyt hipoteczny dla marynarzy
    plywajacych pod obca bandera. Pensje placi mi armator zagraniczny, w
    polsce nie zarabiam.

  • 2. Data: 2006-11-13 12:02:35
    Temat: Re: kredyt hipoteczny dla marynarzy
    Od: "kszyhoo" <k...@o...pl>

    Witam,
    proszę uściślić czy pieniądze trafiają na konto zagraniczne czy konto w
    Polsce.
    Inna istotna rzecz to czy kraj w którym jest Pan zatrudniony należy UE.
    Jeżeli pieniądze regularnie zasilają konto w Polsce to już jest kilka
    banków, które zaakceptują dochody. Jeżeli armator ma siedzibę w UE to będzie
    jeszcze łatwiej.
    Polecam doradców typu openfinance lub goldenegg. Jeżeli nie ma Pan czasu na
    spacery po bankach to polecam serwis smartbank.pl. Tam większość formalności
    można załatwić nie wychodząc z domu.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 3. Data: 2006-11-13 12:25:48
    Od: Arek <a...@w...pl>

    Armatorem jest norweg, pieiadze wplywaja na konto w polsce, jednak nie
    moge mowic o jakis stalych wplywach, poniewaz placone mam tylko w czasie
    pobytu na statku, gdy jestem w domu nie zarabiam. W ciagu roku na statku
    spedzam srednio 7-9 miesiecy.