  • 1. Data: 2005-06-07 15:53:43
    Temat: kredyt hipoteczny i wypis z KW
    Od: a <a...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    "doradca kredytowy" w banku Millenium, przy składaniu wniosku, chciał
    oryginał wypisu z Księgi Wieczystej. Powiedział, że tak musi być. Czy
    rzeczywiście tak musi być ? Czy u Was też chciano oryginał czy zadowalano
    się ksero (nawet robionym u nich na miejscu) ?

    a.

  • 2. Data: 2005-06-07 17:59:35
    Temat: Re: kredyt hipoteczny i wypis z KW
    Od: "KetoM" <k...@N...gazeta.pl>

    a <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Czy u Was też chciano oryginał czy zadowalano
    > się ksero (nawet robionym u nich na miejscu) ?

    pokazałem w banku ksero wypisu, na dodatek sprzed dwóch lat,
    z tego co mi powiedział przedstawiciel banku oni i tak na własną rękę
    sprawdzają KW. No ale nie miałem doczynienia z Millenium ;)

  • 3. Data: 2005-06-08 08:16:13
    Od: Piotr Miller <p...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 07 Jun 2005 17:53:43 +0200, a napisał(a):

    > Czy
    > rzeczywiście tak musi być ? Czy u Was też chciano oryginał czy zadowalano
    > się ksero (nawet robionym u nich na miejscu) ?

    Niestety, obawiam się, że musi być oryginał:-( I to nie starszy niż
    miesiąc. Tak przynajmniej było w moim przypadku, bank to PKO BP.

    --
    Pozdrowienia śle nie kto inny jak
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 4. Data: 2005-06-08 19:38:30
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "a" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > rzeczywiście tak musi być ? Czy u Was też chciano oryginał czy
    > zadowalano
    > się ksero (nawet robionym u nich na miejscu) ?

    Można dać kopię - potwierdzoną notarialnie.

    MichalL

  • 5. Data: 2005-06-08 20:54:46
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

> [...]
    > rzeczywiście tak musi być ? Czy u Was też chciano oryginał czy zadowalano
    > się ksero (nawet robionym u nich na miejscu) ?

    Nie musi tak byc. Ale bank udziela kredytu kierujac sie wlasnymi
    warunkami w granicach obowiazujacego prawa. Akurat w przypadku wypisu
    nie masz tu wiele do negocjowania, albo przystajesz na te warunki albo
    szukasz innego banku. Sproboj doradce namowic na to, ze pokazesz mu
    oryginal, on to skseruje i potwierdzi zgodnosc z oryginalem. O ile
    procedura to dopuszcza.

    --
    Krzysiek, Krakow