  • 1. Data: 2006-06-12 11:15:06
    Temat: kredyt hipoteczny- który bank?
    Od: "freda" <freda23(wytnij)@poczta.fm>

    witam,
    mam wielką burzę mózgu jeśli chodzi o kredyt hipoteczny na budowę domu wraz
    z zakupem działki
    na placu boju zostało mi 3 faworytów- ge, mbank i dom chociaz przyznaję ze z
    ofertą domu najmniej się zapoznałam - oferte oraz tabele prowizji znam z
    netu - nie mam jeszcze w ręce wzorów umów kredytowych aby je dokładnie
    prześwietlić...

    kwota znaczna - 4 000 tys zł bez wkładu własnego - w CHF z możliwością
    bezprowizyjnej zmiany na złotówki z możliwościa wczesniejszej spłaty kredytu
    ale na pewno nie wczesniej niż po 3 latach
    o co pytać na spotkaniach w bankach przy ustalaniu szczegółów- czego sie
    wystrzegać? w którym banku najlepsze warunki przy takim kredycie?

    będę bardzo wdzięczna za pomoc

    pozdrawiam serdecznie
    freda

  • 2. Data: 2006-06-12 14:23:55
    Temat: Re: kredyt hipoteczny- który bank?
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > ofertą domu najmniej się zapoznałam - oferte oraz tabele prowizji znam z
    > netu - nie mam jeszcze w ręce wzorów umów kredytowych aby je dokładnie

    Kredyt w CHF, wiec zwroc uwage na spread:
    mBank 3.66%, GE ok.5%, Dombank 6.2%

    BN
    www.adekus.pl
    www.dom.adekus.pl
    www.auto.adekus.pl

  • 3. Data: 2006-06-12 14:55:25
    Od: "freda" <freda23(wytnij)@poczta.fm>

    > Kredyt w CHF, wiec zwroc uwage na spread:
    > mBank 3.66%, GE ok.5%, Dombank 6.2%

    a czy przy takiej waertości kredytu mozna negocjować aby kurs liczony był wg
    średniego kursu NBP przy zerowej stawce za przewalutowanie?

    pozdr

  • 4. Data: 2006-06-12 18:38:38
    Od: "Taddy" <c...@t...pl>

> [...]
    > z ofertą domu najmniej się zapoznałam - oferte oraz tabele prowizji znam z
    > netu - nie mam jeszcze w ręce wzorów umów kredytowych aby je dokładnie

    A dlaczego nie PTF? Ja wziąłem tam w CHF i jestem zadowolony, a złożyłem
    dokumenty łącznie do 5 banków.

  • 5. Data: 2006-06-12 19:00:46
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > a czy przy takiej waertości kredytu mozna negocjować aby kurs liczony był
    > wg
    > średniego kursu NBP przy zerowej stawce za przewalutowanie?

    O to najlepiej w banku spytac.

  • 6. Data: 2006-06-12 20:14:00
    Od: "rzeka3m" <r...@e...pl>

    ptf przycina na wszystkim co sie da, tak jak millenium bank

  • 7. Data: 2006-06-13 18:36:17
    Od: "T.Zon" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Taddy" <c...@t...pl> napisał w wiadomości

    > A dlaczego nie PTF? Ja wziąłem tam w CHF i jestem zadowolony, a
    złożyłem
    > dokumenty łącznie do 5 banków.

    1. 3 etapy weryfikacji - w oddziale, analityk i arbiter czy jak to oni
    nazywaja - za kazdym razem nowe dokumenty, 2 razy wypelniasz wniosek
    kredytowy trwalo to w sumie 6 tygodni
    2. dziadoskie oddzialy - ul Sliska Warszawa, siedzisz przy innych
    klientach i spowiadasz sie z Twoich potrzeb kredytowych etc, do tego
    jedna drukarka na oddzial. Do tego panienki nie odbieraja telefonow.
    2. trzeba zwrocic uwage na ubezpieczenie na zycie bo pojawia sie i znika
    3. kredyt uruchomiony 25 maja, termin splaty 15 czerwca do dzis nie
    doszedl do mnie harmonogram splat. Podobno wyslany w piatek 9 czerwca...

    Moze to tylko ja mialem pecha ...

    Pozdro
    Zonzi