  • 1. Data: 2007-05-22 16:22:29
    Temat: kredyt hipoteczny (na zakup mieszkania) + praca za granica
    Od: "tomek" <t...@p...onet.pl>

    witam,
    ktore banki w Polsce oferuja kredyty dla osob pracujacych za granica, jakie
    dokumenty nalezy przedstawic aby otrzymac taki kredyt - osoba nie majaca
    historii w zadnym polskim banku
    pozd.
    tom

  • 2. Data: 2007-05-22 17:56:18
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    tomek <t...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > dokumenty nalezy przedstawic aby otrzymac taki kredyt - osoba nie majaca

    http://www.santanderconsumer.pl/
    Dla kredytu hipotecznego z wkładem własnym 30% uznają jako dowód
    dochodów historię rachunku z ostatnich 6 miesięcy z zagranicznego banku.
    Z tym że dla raty około 300 zł miesięcznie na przykład wpływy na ten
    zagraniczny rachunek musiały być min. coś ponad 3500 zł miesięcznie w
    przeliczeniu. Nie wiem jak dla większych rat.

    --
    Miernik
    http://miernik.name/

  • 3. Data: 2007-05-23 04:25:49
    Od: "tomek" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > zagraniczny rachunek musiały być min. coś ponad 3500 zł miesięcznie w
    > przeliczeniu. Nie wiem jak dla większych rat.
    dzieki za odp

  • 4. Data: 2007-05-23 07:28:47
    Od: "Robert.I" <b...@K...pl>

    Użytkownik "tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ktore banki w Polsce oferuja kredyty dla osob pracujacych za granica,
    > jakie dokumenty nalezy przedstawic aby otrzymac taki kredyt - osoba nie

    hmmm... chyba trochę mało precyzyjne pytanie.
    Ja też pracuję za granicą, ale jestem zatrudniony w Polsce.
    Też ubiegam się o taki kredyt -> przy czym kupuję mieszkanie w Polsce.
    Z tą różnicą, że jakąś historię mam.

    R.

  • 5. Data: 2007-05-23 12:13:48
    Od: "Krzysztof Ziolkowski" <z...@g...pl>

  • 6. Data: 2007-05-23 12:13:50
    Od: "Krzysztof Ziolkowski" <z...@g...pl>

  • 7. Data: 2007-05-23 12:14:47
    Od: "Krzysztof Ziolkowski" <z...@g...pl>

    Wiekszosc. Kazdy z nich ma jednak pewne ograniczenia.