  • 11. Data: 2012-07-19 00:26:58
    Temat: Re: kredyt hipoteczny - pko bp
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2012-07-18 10:09, wromek pisze:

    > niby jak mo?na obej??? bez zmiany regulamin?w czy TOIP (z czego akurat
    > skorzystali?my ostatnio w Geitinbanku) i ew. wcze?niejszego wypowiedzenia
    > umowy z tego tyt. to raczej nie widz? innej opcji.

    piece of cake ;-)

    robiłem to już więc mogę opisać proces, opłatę za wcześniejszą spłatę
    masz TYLKO w przypadku spłaty całkowitej! za spłatę częściową bank NIE
    pobiera prowizji, czyli np. pozostało do spłaty 100 rat,
    spłacasz/refinansujesz 99 rat (bezpłatna spłata) i 1 ratę zostawiasz, od
    tej ostatniej bank naliczy prowizję (grosze)

    wszystko jasne?

    --
    pozdrawiam
    RobertS