  • 31. Data: 2005-09-16 09:54:10
    Temat: Re: kredyt hipoteczny w BOŚ, ktoś się doczekał? :)
    Od: Konrad <k...@n...uni.wroc.pl>

    MarP napisał(a):

    > Dokladnie tak samo rozumiem te zapisy.

    niedobrze, niedobrze. my tu gadu-gadu, a złotówka się umacnia, no i
    LIBOR6M rośnie. podpisując umowę wczoraj i uruchamiając kredyt dzisiaj
    musiałbym dopłacić 1 427,40 PLN. co za zycie :)

    --
    Konrad

  • 32. Data: 2005-09-16 18:38:50
    Od: "ewela" <e...@o...pl>

    >Wszedzie jest ten sam problem w BOS-iu, ale dziwię się, że tak długo, aż
    czekałeś z pytaniem, co dzieje się z Twoim wnioskiem - Podziwiam

  • 33. Data: 2005-09-16 21:00:56
    Od: Konrad <k...@n...uni.wroc.pl>

    ewela napisał(a):

    > Wszedzie jest ten sam problem w BOS-iu, ale dziwię się, że tak długo, aż
    > czekałeś z pytaniem, co dzieje się z Twoim wnioskiem - Podziwiam

    to nic szczegolnego - mam jeszcze dwa tygodnie do terminu platnosci. tak
    kontrolnie chcialem sie dowiedziec jak im tam z moim wnioskiem idzie :)

    --
    Konrad

  • 34. Data: 2005-09-16 21:19:08
    Od: e...@o...pl

    > to nic szczegolnego - mam jeszcze dwa tygodnie do terminu platnosci. tak
    > kontrolnie chcialem sie dowiedziec jak im tam z moim wnioskiem idzie :)
    >
    > --
    >   Konrad

    ok, Konrad nie neguję Twoich decyzji, ale sama jestem doradcą hipotecznym i
    wiem, że róznie to bywa, ale oczywiscie zycze powodzenia

  • 35. Data: 2005-09-16 23:08:26
    Od: Konrad <k...@n...uni.wroc.pl>

    e...@o...pl napisał(a):

    > ok, Konrad nie neguję Twoich decyzji, ale sama jestem doradcą hipotecznym i
    > wiem, że róznie to bywa, ale oczywiscie zycze powodzenia

    co doradzilabys w takim razie? zlozyc juz rownolegle wniosek w innym
    banku (taki mam plan backup-owy jesli w ciagu paru najblizszych dni nic
    sie nie zmieni)? nekac analitykow BOS-ia codziennie przed poranna kawa? :)

    powaznie pytam.

    --
    Konrad

  • 36. Data: 2005-09-16 23:11:31
    Od: Konrad <k...@n...uni.wroc.pl>

    Konrad napisał(a):

    > (...)
    > nekac analitykow BOS-ia codziennie przed poranna kawa? :)

    w koncu mi za kare tego kredytu nie dadza :)

    --
    Konrad

  • 37. Data: 2005-09-17 08:52:11
    Od: e...@o...pl

    > złóż wniosek w innym banku - sama obsługiwałam klientów, którym na czas BOS
    nie wydał decyzji kredytowej i żadne ich prośby nie pomogły - byli to nawet
    klienci tzw. vip-owscy, nie ma co czekać...