  • 1. Data: 2007-02-25 18:43:23
    Temat: kredyt hipoteczny w BOŚ od 1 lutego
    Od: "Paweł " <p...@W...gazeta.pl>

    Czy ktoś miał okazję wziąść u nich ten kredyt, z tego co jest napisane na
    stronie to jest bardzo atrakcyjny. Poza tym jest też możliwość sfinansowania
    oprócz mieszkania innych posiadanych kredytów co mnie też interesuje. Będę
    wdzięczny za opinie.

  • 2. Data: 2007-02-26 12:11:24
    Temat: Re: kredyt hipoteczny w BOŚ od 1 lutego
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    > Czy ktoś miał okazję wziąść u nich ten kredyt, z tego co jest napisane na
    > stronie to jest bardzo atrakcyjny.

    Ja swego czasu wzialem (w CHF). Duzym minusem jest wielkosc spreedu.
    pozdrawiam,
    marp