  • 11. Data: 2008-10-07 14:33:03
    Temat: Re: kredyt hipoteczny w DB, pytanie o prcedury..
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Ostateczną decyzję dostałem oczywiści dopiero po spełnieniu wszystkich
    wymagań jakie stawial mi analityk. I dokładnie wiedziałem na czym stoję.

    MichalL

  • 12. Data: 2008-10-20 11:49:18
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Kłamcy i oszuści i tyle.
    JaC

    -----

  • 13. Data: 2008-10-20 11:50:17
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Radzę Ci nagrywaj wszystko na dyktafon.
    JaC

    -----

    > ustaliłem warunki z człowiekiem z DB, które następnie zostały potwierdzone przez
    ich analityka i wszystko dostałem na papierze,
    poza tym na etapie składania wniosku mogłem obejrzeć umowę o czym inne banki nie
    chciały nawet słyszeć

  • 14. Data: 2011-07-27 12:31:48
    Od: "Marko102" <mariuszhet@WYTNIJ_TOop.pl>

    Witam,
    starałem się w tym banku - totalna kicha!!! Na odmowną odpowiedź czekałem 4
    tygodnie, teraz mam czekać na zwrot dokumentów do 2 tygodni
    dochód - 8000zł. zero zobowiązań, kredyt w wysokości 200 000zł. i brak zdolności
    Kiepska obsługa itd...

  • 15. Data: 2011-07-27 13:13:44
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Marko102" <mariuszhet@WYTNIJ_TOop.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 4 tygodnie, teraz mam czekać na zwrot dokumentów do 2 tygodni
    > dochód - 8000zł. zero zobowiązań, kredyt w wysokości 200 000zł. i brak

    Prawdę mówiąc nie wierze w to co piszesz. Od jak dawna osiągasz dochód
    8000zł. Z jakiego tytułu(umowa o prace, działalnośc gosp, umowa zlecenie
    itp)?
    Wkłąd własny miałeś/nie miałeś?
    Podaj trochę wiecej szczegółów to przeanalizujemy

    Krzysiek

  • 16. Data: 2011-07-27 19:36:42
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > itp)?
    > Wkłąd własny miałeś/nie miałeś?
    > Podaj trochę wiecej szczegółów to przeanalizujemy

    DB jest dość rygorystyczny i jeżeli mu się klient nie spodoba to kredytu
    nie da, bo nie

    dlatego też ZAWSZE wniosek składa się do 2-3 banków, na wypadek takiej
    akcji jw.

    jakie dokumenty chcesz odzyskać? do banku wysyłasz TYLKO oryginał
    wniosku kredytowego + zaświadczenie o zarobkach (na druku banku) a
    reszta to potwierdzone za zgodność kopie

    --
    pozdrawiam
    RobertS