  • 1. Data: 2006-10-27 08:20:57
    Temat: kredyt hipoteczny w mbanku
    Od: "martin" <m...@g...com>

    Witam,

    Mam zamiar zaciagnac kredyt hipoteczny w mbanku. Problemem jest ze mam
    26 lat i kategorie A (wciaz studiuje). Pani z infolini powidziala ze
    musialbym zlozyc depozyt odpowiadajacy ilossci rat do ukonczenia 28
    roku zycia. Natomiast doradca z expandera twierdzi, ze wystarcza 9 rat.
    Czy ktos mial taka sytuacje i jaka opcje wymagano?

    --
    pozdro
    m.

  • 2. Data: 2006-10-27 09:19:51
    Temat: Re: kredyt hipoteczny w mbanku [zmiana tematu]
    Od: "Laszpa" <w...@t...com.pl>

> [...]
    > roku zycia. Natomiast doradca z expandera twierdzi, ze wystarcza 9 rat.
    > Czy ktos mial taka sytuacje i jaka opcje wymagano?

    Niedawno studenci protestowali, ze nie moga otrzymac kredytu hipotecznego... W postu
    wyzej wynika, ze moga.
    A ze depozyt... Coz, ryzyko dla banku wieksze.

    Wiec po jaka .... Ci studenci zrobili demonstracje? Niby ludzie inteligentni,
    zaradni.... a chce pomocy socjalnej od
    bankow i panstwa?

    Laszpa

  • 3. Data: 2006-10-27 09:22:02
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Laszpa napisał(a):
    > Wiec po jaka .... Ci studenci zrobili demonstracje? Niby ludzie
    > inteligentni, zaradni.... a chce pomocy socjalnej od bankow i panstwa?

    Mylnie zakładasz, że akurat ci studenci byli myślący. Jak się im powie,
    że trzeba demonstrować to pójdą. A piwko po drodze wypiją.

  • 4. Data: 2006-10-27 09:27:05
    Temat: Re: kredyt hipoteczny w mbanku
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu martin porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > roku zycia. Natomiast doradca z expandera twierdzi, ze wystarcza 9 rat.
    > Czy ktos mial taka sytuacje i jaka opcje wymagano?
    Jest szansa ze inne warunki jesli ktos zalatwia kredyt bezposrednio a
    inne jesli przez expandera.
    --
    badzio

  • 5. Data: 2006-10-27 09:31:05
    Od: "martin" <m...@g...com>

    Laszpa napisał(a):

> [...]
    > A ze depozyt... Coz, ryzyko dla banku wieksze.
    >
    > Wiec po jaka .... Ci studenci zrobili demonstracje? Niby ludzie inteligentni,

    demonstrowali studenci ktorzy nie maja dochodow.

    --
    pozdro
    m.

  • 6. Data: 2006-10-27 11:47:53
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    27 Oct 2006 01:20:57 -0700, w
    <1...@k...googlegroups.c
    om>, "martin"
    <m...@g...com> napisał(-a):

    > Mam zamiar zaciagnac kredyt hipoteczny w mbanku. Problemem jest ze mam

    Oczywiście przeczytałeś wcześniejsze posty nt tego kredytu w mBanku i
    przemyślałeś tę decyzję?

  • 7. Data: 2006-10-27 20:53:52
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 Oct 2006 13:47:53 +0200,
    osoba podpisana: r...@a...net.pl <r...@a...net.pl>
    napisała:
    [..]

    > Oczywiście przeczytałeś wcześniejsze posty nt tego kredytu w mBanku i
    > przemyślałeś tę decyzję?

    Zakładając, że mBank przeszedł na [Wibor/Libor]+marża to jakie jeszcze
    miał wady ?
    KJ

    The world is coming to an end ... SAVE YOUR BUFFERS!!!

  • 8. Data: 2006-10-29 13:45:15
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 27 Oct 2006 20:53:52 +0000 (UTC), w <s...@k...kjonca>,
    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > napisała:
    > [..]

    > Zakładając, że mBank przeszedł na [Wibor/Libor]+marża to jakie jeszcze

    mBank w końcu, wzorem Multi, też przeszedł?

  • 9. Data: 2006-10-29 14:09:30
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Oct 2006 14:45:15 +0100,
    osoba podpisana: r...@a...net.pl <r...@a...net.pl>
    napisała:
    [...]
    > mBank w końcu, wzorem Multi, też przeszedł?
    Odwrotnie: mbank przeszedł, multi nie.
    To jakie są te inne wady ?
    KJ

    If fifty million people say a foolish thing, it's still a foolish thing.
    -- Bertrand Russell

  • 10. Data: 2006-10-29 17:00:21
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 29 Oct 2006 14:09:30 +0000 (UTC), w <s...@k...kjonca>,
    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]

    A to sorki -- byłem przekonany, że jest odwrotnie.
    A co do innych wad -- to wystawienie opinii o kredycie (czy jak to się fachowo
    nazywa) nadal kosztuje "tylko" 200zł?