  • 1. Data: 2007-08-07 06:54:14
    Temat: kredyt hipoteczny z opcja konta bilansujacego
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Witam,

    Czy jakis bank oprocz multi oferuje tzw kredyt z kontem bilansującym, tzn.
    kasa na koncie biezacym obniża podstawę kredytu.

    Oferta wydaje mi sie bardzo interesujaca a w tym tygodniu musze podjac
    decyzje co do kredytu hipotecznego na budowe domu.

    Dzieki za podpowiedzi

    mar

  • 2. Data: 2007-08-07 07:44:07
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 7 Aug 2007 08:54:14 +0200,
    osoba podpisana: Smerf <s...@o...pl>
    napisała:
> [...]
    >
    > Oferta wydaje mi sie bardzo interesujaca a w tym tygodniu musze podjac
    > decyzje co do kredytu hipotecznego na budowe domu.

    PKOBP

    A Pekao, ING (Nordea?) - pożyczki hipoteczne
    KJ

    Remember: Silly is a state of Mind, Stupid is a way of Life.
    -- Dave Butler

  • 3. Data: 2007-08-07 08:13:42
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Smerf porozsypywal nastepujace haczki:
    > Czy jakis bank oprocz multi oferuje tzw kredyt z kontem bilansującym, tzn.
    > kasa na koncie biezacym obniża podstawę kredytu.

    mBank
    Kiedys cos slyszalem o pko bp

    > Oferta wydaje mi sie bardzo interesujaca a w tym tygodniu musze podjac
    > decyzje co do kredytu hipotecznego na budowe domu.

    Zalezy jak wygladaja Twoje dochody i oszczednosci

    --
    badzio

  • 4. Data: 2007-08-07 08:13:46
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    > PKOBP

    pko bp nie oferuje kredytu z kontem bilanujacym

    > A Pekao,

    tez nie

    > ING (Nordea?)

    musze sprawdzic

    mar

  • 5. Data: 2007-08-07 08:19:55
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 7 Aug 2007 10:13:46 +0200,
    osoba podpisana: Smerf <s...@o...pl>
    napisała:
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > pko bp nie oferuje kredytu z kontem bilanujacym
    http://www.pkobp.pl/index.php/id=aktual/akt_id=5107/
    source=bponass/zone=-1/section=plat

    Tutaj wyraźnie pisałem że chodzi o *pożyczki* hipoteczne.

    KJ

    Linux: The OS people choose without $ 200,000,000 of persuasion.
    -- Mike Coleman

  • 6. Data: 2007-08-07 08:23:39
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    napisała:
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > pko bp nie oferuje kredytu z kontem bilanujacym
    http://www.pkobp.pl/index.php/id=aktual/akt_id=5107/
    source=bponass/zone=-1/section=plat
    i jeszcze
    http://www.pkobp.pl/index.php/id=kredyty_m/grupa=6/i
    d_product=000000000000200/podgrupa=0/zakladka_id=2/z
    one=-1/section=indy

  • 7. Data: 2007-08-08 08:03:23
    Od: "MrMrooz " <m...@N...gazeta.pl>

    Smerf <s...@o...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > pko bp nie oferuje kredytu z kontem bilanujacym

    > tez nie
    A to:
    Mieszkaniowy kredyt hipoteczny w ramach Eurokonta Hipotecznego
    http://tinyurl.com/2anexl

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 8. Data: 2007-08-09 14:09:27
    Od: "Krzysztof Ziolkowski" <z...@N...gazeta.pl>

    Mechanizm bilansujacy w czystej formie oferuja mBank, Multibank.
    PKO BP tez, tylko ta oferta jest o 1 lub 1,5 p.p. wyzej oprocentowana niz
    standard.
    Podobnie dziala PeKaO SA w Eurokoncie hipotecznym o ktorym ktos juz wspomnial
    (oferta tez drozsza od standardowej).
    Jesli chodzi o Nordee, ING, to nie jest to mechanizm bilansujacy a po prostu
    limit kredytowy zabezpieczony hipotecznie. Wiec to troche inny sposob
    dzialania.