  • 1. Data: 2007-01-13 12:35:50
    Temat: kredyt konsolidacyjny i spłatę kredytow gotówkowych
    Od: dEXTER <piekard_@_wp.pl>

    Witam,

    Przypuśćmy, że mam parę kredytów wziętych na zakup sprzetu komputerowego
    (np. Lukas), kredytu gotówkowego w Eurobanku na 3 lata, oraz w Cetelem
    na sprzet RTV-AGD.

    Jako, że prowadzę własną działalność gospodarczą, zainteresowany byłbym
    szybszym i "bezpieczniejszym" spłacaniem w/w kredytów - w formie jednej
    miesięcznej raty. Przychodzi mi na myśl kredyt konsolidacyjny.

    Pobiegałem trochę po internecie i przyznam szczerze, że nie wiem jaką
    oferta i jakiego banku się zainteresować.

    Mam tez kilka pytań tak na szybko, otóż:
    1. W wielu ofertach przy okazji kredytu konsolidacyjnego - na spłatę
    porzyczek/kredytów, było napisane o zabezpieczeniu w formie hipoteki...
    hmm, ale przecież nie chce brać kredytu pod katem nieruchomości?!?!?!
    Czy zabezpieczenie dot. tylko konsolidacji kredytów mieszkaniowych?

    2. Który z banków udziela takiego kredytu i sam spłaca zaciągnięte
    kredyty, a ja spłacam jedną miesięczną ratę?

    3. Którą ofertę możecie polecić?

    pozdr.
    Robert

  • 2. Data: 2007-01-13 18:56:11
    Od: "vercom" <w...@o...pl>

    jaką działalność prowadzisz?

  • 3. Data: 2007-01-13 19:25:34
    Od: dEXTER <piekard_@_wp.pl>

    vercom napisał(a):
    > jaką działalność prowadzisz?

    DG: tworzenie stron www, obsługa informatyczna\

    A po co to?

    Robert

  • 4. Data: 2007-01-13 19:38:05
    Od: "vercom" <w...@o...pl>

    odezwij sie na gg 3088045 jeszcze dzis wieczorem, koło 22

  • 5. Data: 2007-01-13 19:50:55
    Od: "vercom" <w...@o...pl>

    juz jestem na gg

  • 6. Data: 2007-01-16 11:35:48
    Od: gollum <n...@u...pl>

> [...]
    >
    > 2. Który z banków udziela takiego kredytu i sam spłaca zaciągnięte
    > kredyty, a ja spłacam jedną miesięczną ratę?

    Zapytaj w Polbanku o kredyt bezpieczny albo na miarę. Powinno się udać.