  • 1. Data: 2007-08-24 19:58:32
    Temat: kredyt - mbank czy inteligo
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    gdzie łatwiej dostać kredyt w mbanku czy inteligo???
    obecnie mam konto w inteligo od 3 lat, co miesiąc regularnie wpływa na
    nie kasa a nawet 1000zł kredytu wziąźć nie mogę, czy w mbanku jest
    podobnie???

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2007-08-24 20:10:36
    Temat: Re: kredyt - mbank czy inteligo
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Tomek pisze:
    > gdzie łatwiej dostać kredyt w mbanku czy inteligo???

    IMHO MBank ...

    > obecnie mam konto w inteligo od 3 lat, co miesiąc regularnie wpływa na
    > nie kasa a nawet 1000zł kredytu wziąźć nie mogę, czy w mbanku jest
    > podobnie???

    Nie miałem konta w mbanku, i dostałem od ręki 10 kPLN "kredytu
    Ratalnego PLUS"

    Ale w inteligo nie próbowałem ;) Więc w sumie nie jestem obiektywny.

    --
    Rafał "SP" Gil
    *Części do skuterów* *Kaski z homologacją* *Części do motocykli*

  • 3. Data: 2007-08-24 20:49:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomek wrote:
    > gdzie łatwiej dostać kredyt w mbanku czy inteligo???

    mBank to niekompetentne zera - konsultanci wprowadzają w błąd, zwodzą
    miesiącami a potem i tak gucio z tego wychodzi. I nie licz na to, że
    dobrowolnie zwrócą jakiekolwiek koszta.

  • 4. Data: 2007-08-24 21:26:12
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > mBank to niekompetentne zera - konsultanci wprowadzają w błąd, zwodzą
    > miesiącami a potem i tak gucio z tego wychodzi. I nie licz na to, że
    > dobrowolnie zwrócą jakiekolwiek koszta.

    Szkoda ze tak samo jest w wiekszosci bankow.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2007-08-24 21:33:03
    Od: "Karol S." <k...@z...pl>

    Tomek pisze:
> [...]
    > obecnie mam konto w inteligo od 3 lat, co miesiąc regularnie wpływa na
    > nie kasa a nawet 1000zł kredytu wziąźć nie mogę, czy w mbanku jest

    U mnie na uzyskanie 2000 debetu w inteligo pomogło potrzymanie u nich
    przez parę dni około 30kPLN :)

    Pozdrawiam
    Karol

  • 6. Data: 2007-08-25 11:49:31
    Od: Karolina Kostrzewa <carollas@plumk_interia._pl>

    czesc
    moze sprobuj w mbanku?
    jak bylam studentka i jedynym regularnym wplywem bylo stypendium -
    600pln, cos sie tam czasem trafialo i dostalam wtedy kredytowke z
    limitem kolo 4k.

    Pozdrawiam
    KK