  • 1. Data: 2011-05-04 22:00:42
    Temat: kredyt na budowe domu
    Od: bartek <b...@...pl>

    witam,
    sprawa ma sie tak :)

    potrzebuje kredytu na budowe domu

    sa dwa mieszkania w zastaw... rena 3400 netto, dzialalnosc gospodarcza
    obrot kolo 25 tys misiecznie...

    dzialka jest na mnie i zone.

    do kredytu biezemy babcie ktora ma renty kolo 3400 netto,
    jak to szukac gdzie itp itd

    co poradzic moze ktos kto sie zna jak to ugryzc

    ziemia jest na mnie i zone, ja jestem bezrobotny pomagam prowadzic
    hurtownie kosmetyczna ... babci
    zona ma salon kosmetyczny :)

  • 2. Data: 2011-05-05 08:14:20
    Temat: Re: kredyt na budowe domu
    Od: "tomekopalowicz" <tomasz.opalowicz@WYTNIJ_TOgmail.com>

    Ja kredyt mieszkaniowy brałem za pośrednictwem doradców z portalu
    http://www.finansosfera.pl/. Pomogli mi dobrać kredyt na który mnie stać i teraz
    spokojnie sobie spłacam. Wystarczy zostawić na stronie namiary na siebie i w
    przeciągu kilku godzin doradca oddzwoni. Spokojnie mogę polecić...

  • 3. Data: 2011-05-05 09:49:32
    Od: Pr0NET <b...@g...com>

    On 5 Maj, 00:00, bartek <b...@...pl> wrote:
> [...]
    >
    > co poradzic moze ktos kto sie zna jak to ugryzc
    >
    > ziemia jest na mnie i zone, ja jestem bezrobotny pomagam prowadzic

    Raczej zapytaj na forum Muratora.

  • 4. Data: 2011-05-05 09:56:46
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 05 May 2011 00:00:42 +0200, bartek napisał(a):

    > do kredytu biezemy babcie ktora ma renty kolo 3400 netto,
    > jak to szukac gdzie itp itd
    > co poradzic moze ktos kto sie zna jak to ugryzc

    IMO w tej sytuacji zostaje Ci badać wszystkie banki po kolei, począwszy od
    tych z najniższą marżą, nawet na początek telefonicznie. Bo warunki masz
    dość nietypowe. Pewnie dla większości banków babcia będzie lepszym
    kredytobiorcą niż jakiś podejrzany krętacz ;-) Inni z kolei mogą krzywo
    patrzeć na wiek babci. Ale jeśli masz takie zabezpieczenie to powinno się
    udać to przepchnąć.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2011-05-05 10:16:50
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    W interesie doradców jest zarobić jak najwięcej. Oznacza to, że zaproponują nie
    najkorzystniejszy kredyt dla klienta, a z najwyższą marżą dla siebie.
    Najlepiej jest odwiedzić wiele banków, a nawet w wielu złożyć komplet dokumentów
    niezbędnych do otrzymania kredytu i dopiero po uzyskaniu ostatecznych umów
    podpisać umowę z jednym z nich. To kosztuje pracę i czas, ale przy kredycie
    hipotecznym warto.
    Błędem jest załatwianie kredytu hipotecznego w tylko jednym banku.

    MichalL

  • 6. Data: 2011-05-05 18:32:51
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    bartek napisał(a):

    > babci zona ma salon kosmetyczny :)

    hmmm.... chyba przespałem legalizację małżeństw jednopłciowych w
    Najjaśniejszej ;)

    PG

  • 7. Data: 2011-05-05 18:56:41
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 5 May 2011 12:16:50 +0200, MichalL napisał(a):

    > niezbędnych do otrzymania kredytu i dopiero po uzyskaniu ostatecznych umów
    > podpisać umowę z jednym z nich. To kosztuje pracę i czas, ale przy kredycie
    > hipotecznym warto.

    1. Odpisujesz spamerowi
    2. Nawet jak odpisujesz spamerowi, to rób to zgodnie z zasadami

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2011-05-07 13:41:15
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Użytkownik "bartek" <b...@...pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    > sprawa ma sie tak :)
    >
    > potrzebuje kredytu na budowe domu
    >
    > co poradzic moze ktos kto sie zna jak to ugryzc

    Zawsze polecam sprawdzona metodologie:

    1) Jedna lub dwie wizyty w OF aby pracowici konsultancji wprowadzili Cie w
    temat, podali wszystkie know how, rzeczy o ktorych nie wiesz, przedstawili
    kalkulacje z kilku bankow
    2) W dzien pracujacy, ktory masz caly wolny, odwiedzasz 8-10 bankow
    rozmawiajac konkretnie z konsultantami od hipo, pobierajac oferte kazdego z
    nich
    3) Tego samego dnia wieczoram (zeby nic nie zapomniec, pomimo notatek i
    wydrukow kalkulacji :) wpisujesz sobie kazdego do excela a nastepnie wracasz
    do 3-4 z czolowki

    --
    Pozdr.
    Kenny

  • 9. Data: 2011-05-09 08:43:48
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 3) Tego samego dnia wieczoram (zeby nic nie zapomniec, pomimo notatek i
    > wydrukow kalkulacji :) wpisujesz sobie kazdego do excela a nastepnie

    Ja zrobiłem inaczej - poszedłem na targi mieszkaniowe (trzy kolejne, sobota,
    co 2 tygodnie) i tam znalazłem kilka firm konsultacyjnych i kilka banków z
    promocjami dla odwiedzających targi.
    W jakiejś gazecie widziałem, że w ciągu roku ma być chyba 8 targów
    mieszkaniowych i jakaś firma dawała bilety wstępu gratis na wszystkie
    (wydruk biletu z internetu).
    P.G.

  • 10. Data: 2011-05-10 05:13:26
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@C...pl> napisał w
    wiadomości news:4dc7a948$1@news.home.net.pl...

> [...]
    > W jakiejś gazecie widziałem, że w ciągu roku ma być chyba 8 targów
    > mieszkaniowych i jakaś firma dawała bilety wstępu gratis na wszystkie

    To tez jest dobre - czesto sa promocje dla 'ludkow z targow' :)

    --
    Pozdr.
    Kenny