  • 1. Data: 2004-10-27 07:54:21
    Temat: Re: kredyt na budowe mieszkania
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Suriv wrote:

    > www.bankier.pl/sp/suriv - tutaj dowiesz sie wieciej z niezaleznego
    > zrodla o kontach bankowych roznych bankow, kredytach odnawialnych,
    > hipotecznych itp.

    Czy mogłbyś przestać spamować? Zdaje się, że regulamin programu
    partnerskiego Bankiera tego zabrania?

  • 2. Data: 2004-10-27 13:12:59
    Temat: kredyt na budowe mieszkania
    Od: "Makoska" <b...@u...pl>

    Witam, czy ktoś z Was może poradzić gdzie najkorzystniej jest wziąść kredyt
    na zakup działki i budowe domu tzn w jakim banku i w jakiej wysokości
    planowanej inwestycji sa w stanie to kredytować w 100% czy 80% czy jeszcze
    mniej. Macie jakies wiesci i doswiadcznie w tym temacie

  • 3. Data: 2004-10-27 13:19:25
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Makoska" <b...@u...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > planowanej inwestycji sa w stanie to kredytować w 100% czy 80% czy jeszcze
    > mniej. Macie jakies wiesci i doswiadcznie w tym temacie

    Myślę, że mało kto da Ci kredyt już na zakup działki.

  • 4. Data: 2004-10-27 13:29:43
    Od: "Makoska" <b...@u...pl>

    właśnie PKO daje takie kredyty ,ale czy jeszcz gdzies
    chcę porównać
    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:clo75u$a10$1@news.onet.pl...

  • 5. Data: 2004-10-27 16:08:02
    Od: "Kamil Kosiński" <k...@...tak.dalej>

    "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> wrote in message
    > Użytkownik "Makoska" <b...@u...pl> napisał w
    > wiadomości news:clo6p7$iuu$1@opal.futuro.pl...
    >
    > Myślę, że mało kto da Ci kredyt już na zakup działki.

    A ja myślę, że się mylisz. Takich kredytów udziela PKO BP, Lukas Bank, mBank
    (więc pewnie i Multi), a jak by ktoś naprawdę szukał to pewnie i więcej.

  • 6. Data: 2004-10-27 16:34:13
    Od: Suriv <suriv@no_spam.gazeta.pl>

    w <news:clo7om$j9n$1@opal.futuro.pl>
    Makoska napisa?[a]:

    > w?aśnie PKO daje takie kredyty ,ale czy jeszcz gdzies
    > chc? porówna?

    Jesli chcesz porownac to zapraszam na

    www.bankier.pl/sp/suriv - tutaj dowiesz sie wieciej z niezaleznego zrodla o
    kontach bankowych roznych bankow, kredytach odnawialnych, hipotecznych itp.

    Pozdrawiam
    Suriv
    www.grytapety.avanger.com

  • 7. Data: 2004-10-27 17:54:39
    Od: "arku" <a...@o...pl>

> [...]
    > planowanej inwestycji sa w stanie to kredytować w 100% czy 80% czy jeszcze
    > mniej. Macie jakies wiesci i doswiadcznie w tym temacie

    100% inwesycji (działka+budowa) sfinansuje Ci BPH