  • 11. Data: 2014-02-26 17:42:37
    Temat: Re: kredyt na działkę
    Od: "marcin_" <m...@i...pl>

    Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości >

    > czyli zrobiłeś sobie dochód pod kredyt? w takim razie koniecznie trzeba
    > skorzystać z banku, który do zdolności weźmie ostatnie 3 m-ce i nie będzie
    > się interesował co było wcześniej
    >
    > taki właśnie masz plan?

    dokładnie o to chodzi

  • 12. Data: 2014-02-26 18:05:11
    Od: Regand <r...@w...pl>

    > dokładnie o to chodzi

    Zaden bank przy kredycie na 80 tys nie bedzie patrzyl na 3 miesiace a
    przynajmniej 6 a nawet na ostatnie 12 miesiecy.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 13. Data: 2014-02-26 18:32:03
    Od: "marcin_" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Regand" napisał w wiadomości

    > Zaden bank przy kredycie na 80 tys nie bedzie patrzyl na 3 miesiace a
    > przynajmniej 6 a nawet na ostatnie 12 miesiecy.

    no to... pupa :(

  • 14. Data: 2014-02-26 19:05:06
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Zaden bank przy kredycie na 80 tys nie bedzie patrzyl na 3 miesiace a
    > przynajmniej 6 a nawet na ostatnie 12 miesiecy.

    skąd masz takie "dziwne" informacje? oczywiście, że są banki, które
    wymagają historii i danych za 3 miesiące

    później napiszę więcej

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2014-02-26 21:53:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > skąd masz takie "dziwne" informacje? oczywiście, że są banki, które
    > wymagają historii i danych za 3 miesiące
    >
    > później napiszę więcej

    jest wiele banków, w których musisz udokumentować dochód z ostatnich 3
    miesięcy...

    takie robienie dochodu pod kredyt to nic nowego ;-)
    dobrze, że szczerze napisałeś jak sprawa wygląda

    skoro chcesz kredyt na zakup działki to kiedy ew. będziesz chciał
    budować na niej dom?

    chodzi o to, aby koszty początkowe i koszt wcześniejszej spłaty były jak
    najniższe

    coś jeszcze wyjaśnić?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2014-02-27 10:57:40
    Od: "marcin_" <m...@i...pl>

> [...]

    > na niej dom?
    >
    > chodzi o to, aby koszty początkowe i koszt wcześniejszej spłaty były jak

    tak, to własnie wygląda, nie będę ściemniał bo i po co?, i tak dobrze bo
    obawiałem sie nie odpowiedzi na moje pytanie ale całej litanii odpowiedzi
    poza tematem, że to złe, niemoralne, oszustwo i nie dam rady spłacić kredytu
    i w ogóle pełno postów starających mi wmówić że to się może dla mnie źle
    skończyć :)

    Kiedy będę chciał budować dom? Nie mam bladego pojęcia, najpierw kredyt na
    działkę i jego spłata. Pewnie od razu po spłacie budowa domu. Kredyt
    chciałbym na max 5 lat. Za godzinkę idę do Banku Spółdzielczego, to może byc
    masakra w porównaniu z prawdziwymi bankami (masakra dla innych banków, nie
    BS :)) Ale zobaczymy jak coś to prosze o informację jaki bank proponujesz i
    dlaczego właśnie ten dla którego usługi świadczysz :)

  • 17. Data: 2014-02-27 14:35:18
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

> [...]
    > poza tematem, że to złe, niemoralne, oszustwo i nie dam rady spłacić
    > kredytu i w ogóle pełno postów starających mi wmówić że to się może dla

    Bo moze. Nie jest to, bynajmniej, ocena Twojego postepowania, ale glos w
    dyskusji i rada.

    > Za godzinkę idę do Banku Spółdzielczego, to może byc masakra w porównaniu
    > z prawdziwymi bankami (masakra dla innych banków, nie BS

    A ten BS nie jest prawdziwy?

  • 18. Data: 2014-02-27 22:00:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > odpowiedzi poza tematem, że to złe, niemoralne, oszustwo i nie dam rady
    > spłacić kredytu i w ogóle pełno postów starających mi wmówić że to się

    robienie sobie dochodu pod kredyt to nic nowego, nie jest to również
    nielegalne, bowiem nikt nieprawdy w dokumentach nie podaje, są banki w
    których to się nie uda i takie, które tego "nie widzą"

> [...]
    > banków, nie BS :)) Ale zobaczymy jak coś to prosze o informację jaki
    > bank proponujesz i dlaczego właśnie ten dla którego usługi świadczysz :)

    i czego w tym BSie sie dowiedziałeś?

    wybierając bank musisz się kierować:
    1. akceptacją dochodu z 3 m-cy
    2. niskim upfrontem (koszty startowe czyli prowizja i ew. obowiązkowe
    ubezpieczenia)
    3. mniejsze znaczenie ma marża

    jestem pośrednikiem, mam w ofercie praktycznie wszystkie banki...i jest
    jeden, który idealnie pasuje do Twojej sytuacji ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 19. Data: 2014-02-27 22:32:10
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Marcin N <m...@o...pl> writes:

    > Święte słowa.
    > Nie sztuka kredyt zaciągnąć. Sztuka go spłacić. Bank będzie bezlitosny
    > i w razie kłopotów zabierze działkę.

    To to jeszcze może być mały problem.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 20. Data: 2014-02-28 11:29:22
    Od: "marcin_" <m...@i...pl>

    Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości >

    > jestem pośrednikiem, mam w ofercie praktycznie wszystkie banki...i jest
    > jeden, który idealnie pasuje do Twojej sytuacji ;-)

    A więc tak, BS chce zaświadczenie z 3 ostatnich m-cy, żaden Pit roczny i
    inne okresy zatrudnienia ich nie interesują. Przy kwocie kredytu 80.000 zł
    prowizja jednorazowa 2.5% ale 50% szabs że jak zawnioskuję u Prezesa obniżkę
    to zejdzie nawet do 1,5% a do 2% to już duże szanse. Kredyt oficjalnie brany
    na 15 lat. Jego koszt 44.000 TYS (SPŁACAM 124.000 ZŁ). Oczywiście moge
    spłacić wcześniej i tego jak mantry będę się trzymał. A więc gdyby udało mi
    się spłacić przez 5 lat, na co liczę i te 5 lat to max, będę starał się w 4
    lata, to koszt kredytu 14.000 zł, spłacam 94.000 na te 5 lat