  • 11. Data: 2006-10-08 12:26:12
    Temat: Re: kredyt na mieszkanie - czy warto w millenium?
    Od: "agnieszka" <a...@o...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:eg0j89$6ea$1@inews.gazeta.pl...
    > Patrze, patrze a tu abacab porozsypywal nastepujace haczki:
    > Oplaca sie ale inne banki moga miec lepsze oferty
    > Jakie pytanie, taka odpowiedz
    > --
    > badzio
    Widze ze jestes obcykany...Nie wiem czy brać kredyt mieszkaniowy w
    złotówkach czy we frankach...W tych drugich jest nizsza rata ale...jest
    ryzyko.Frank jest stabilnsa waluta ale na przestrzeni 30 lat wszystko sie
    może zdarzyć.Napisz co o tym myślisz. Jaki byś wybrał bank?Pozdrawiam

  • 12. Data: 2006-10-08 12:33:42
    Od: "agnieszka" <a...@o...pl>

  • 13. Data: 2006-10-08 20:51:39
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    agnieszka napisał(a):
> [...]
    > ryzyko.Frank jest stabilnsa waluta ale na przestrzeni 30 lat wszystko sie
    > może zdarzyć.Napisz co o tym myślisz. Jaki byś wybrał bank?
    Nastepna co szuka wrozki. Ja wybralem zlotowki, glownie dlatego ze
    zlotowka byla silna wiosna, w momencie jak bralem kredyt (a bylo ryzyko
    ze super trio andrzejek+jarus+romeczke, wspomagani przez leszka rozwala
    zlotowke maksymalnie).
    Co bym bral teraz - nie wiem. Lubisz ryzyko, wybierz franki (ale roznice
    w racie oszczedzaj a nie przejadaj), nie lubisz ryzyka - wybierz zlotowki
    --
    badzio