  • 1. Data: 2004-09-20 17:37:46
    Temat: kredyt na mieszkanie pod hipoteke
    Od: "Młody" <s...@t...no-spam.pl>

    Witam - jestem daleki od brania jakiegokolwiek kredytu - ale ponieważ mam
    atrakcyjnie położone małe mieszkanie dwupokojowe - zastanawialem się czy
    jest możliwe w ogóle wzięcie kredytu na zakup innego mieszkania pod zastaw
    tego co mam. Ponieważ nie chcę już tutaj mieszkać, a w takim położeniu i za
    dobrą cenę jestem w stanie je wynająć - czy banki udzielają kredytu na
    mieszkanie pod zastaw innego będącego moją własnością? Wtedy obecne bym
    wynajął i sobie z tego spłacał to nowe:-) Jakie są mniej więcej procedury i
    jaki bank polecacie. Pozdrawiam serdecznie

  • 2. Data: 2004-09-21 05:53:33
    Temat: Re: kredyt na mieszkanie pod hipoteke
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Młody" <s...@t...no-spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wynajął i sobie z tego spłacał to nowe:-) Jakie są mniej więcej procedury
    > jaki bank polecacie. Pozdrawiam serdecznie

    Pod hipoteke to kazdy bank z mila checia

  • 3. Data: 2004-09-21 10:58:51
    Od: "axel" <a...@b...pl>

> [...]
    > wynajął i sobie z tego spłacał to nowe:-) Jakie są mniej więcej procedury
    > jaki bank polecacie. Pozdrawiam serdecznie

    Super to wymyśliłeś !
    Każdy bank Ci udzieli kredytu pod hipotekę.
    Polecam - jeżeli planujesz DŁUGI (kilkunasto-,kilkudziesięcioletni) okres
    spłaty - wybrać bank który oferuje NAJNIŻSZE OPROCENTOWANIE i sprawną oraz
    tanią obsługę.....a to wg mnie jest w:

    mBank
    MultiBank
    GE Bank Mieszkaniowy