  • 11. Data: 2011-10-12 22:12:50
    Temat: Re: kredyt obrotowy - DG
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ano nie pytałem. Choć na jednym z ich plakatów znalazłem drobnym drukiem
    > "36.6%" pod pożyczką na "9%", więc wiem, do czego są zdolni ;)

    otóż to, niby 6,99% ale RRSO wychodzi w okolicy 30...

    > Niektórzy ustawiają poprzeczkę wyżej. Raifi - min. 24 miesiące (albo 30?).

    ano są i takie

    > DB - chyba też bez dwóch lat nie podchodź, choć warunki też dał ciekawe,
    > zupełnie o nim zapomniałem. Podobno jako firma ma się dostęp do innego
    > systemu, mniej beznajdziejnego niż easy-net. Jako jeden z nielicznych nie
    > potraktował mnie jak jednego z wielu klientów za ladą, więc niewykluczone,
    > że jeszcze do nich wrócę.

    to fajny bank, ale ma upierdliwe procedury i jak komuś kredyttu nie chce
    dać to nie da

    > Ta, spróbuj ponegocjować w mBanku na mLince ;)

    tak, one mają wielką zdolność negocjacyjną ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2011-10-12 22:49:36
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 13 Oct 2011 00:12:50 +0200, RobertS napisał(a):

    > to fajny bank, ale ma upierdliwe procedury i jak komuś kredyttu nie chce
    > dać to nie da

    Mnie chyba polubił, bo nawet dał ponegocjować. Ale mogliby pogonić
    programistów do pracy. :)

    > tak, one mają wielką zdolność negocjacyjną ;-/

    Da się z mBankiem negocjować, ale raczej z wyższego pułapu. Mam znajomego,
    któremu ten bank przydzielił własnego doradcę, pion klientów strategicznych
    i tak dalej. Tyle, że on ze zobowiązań uznaje tylko leasingi i jedyne co
    mógł negocjować, to oprocentowanie depozytów. A te, jak wiemy, są
    praktycznie nie do ruszenia. Chyba dostał jakąś odrobinę lepszą
    jednodniówkę.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 13. Data: 2011-10-13 19:45:28
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-10-12, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    [...]

    > otóż to, niby 6,99% ale RRSO wychodzi w okolicy 30...

    A jakie RRSO uważasz za dobre przy pożyczkach firmowych bez zabezpieczenia?
    Tak z ciekawości. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 14. Data: 2011-10-15 15:13:58
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    RD <r...@g...com1> writes:

    > Poszukuję sensownego kredytu obrotowego. Myślę, że przedział od 30 do
    > 100 tys. by mnie interesował, w zależności od warunków (nie znam
    > widełek kwot). Niestety prowadzę DG i niestety dopiero 1 rok (mija pod
    > koniec listopada).

    Pytaj w "swoim" banku, tym, przez ktory przechodza przychody.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 15. Data: 2011-10-15 15:18:27
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > wcale nie, 1-2mln przychodu nie oznacza, że firma ma również DOCHÓD,
    > banki patrzą przede wszystkim na tę wartość...miałem przypadek, że
    > firma istniała od 15 lat, miała 2.8Mzł przychodu i 2.78Mzł kosztów (w
    > 2010 r.)...TYLKO w jednym banku napisali, że warto złożyć wniosek (nie
    > oznaczało to, że kredyt firma dostanie) a reszta, że mam nie tracić
    > czasu na wypełnianie papierów, bo już na wstępie będzie negat ;-/

    Brak dochodu w firmie jest normalna (czesto korzystna) rzecza. Jakby tak
    bylo jak piszesz, to nikt by nie mial kredytu obrotowego.
    Inna sprawa jest cena kredytu.
    --
    Krzysztof Halasa