  • 1. Data: 2007-07-13 07:01:05
    Temat: === kredyt obrotowy na pewny biznesplan ===
    Od: "=== igoR ===" <i...@g...pl>

    Witam.

    Który bank oferuje kredyt obrotowy pod pewny biznesplan?
    Założenia:
    - mam zamówienia, pewne, klienci detaliczni (około 10 000 osób) płacą gotówką
    - mam swoje środki na obsługę i organizację
    - potrzebuje w pierwszym miesiącu, na 7-10 dni około miliona złotych, aby
    zapłacić za towar i przerzucić go do odbiorców, mam umowy na odbiór, roczne,
    więc biznes pewny
    - kolejne miesiące już mniej, na każdej partii mam 15% zysku, więc spokojnie
    mogę angażować te środki
    - kredyt potrzebny na 7-10 miesięcy, na kolejne miesiące mam już swój milion

    W którym banku załatwię bez większych kłopotów coś takiego?
    Gdzie rozsądnie można porozmawiać o takim kredycie?

    --
    igoR

  • 2. Data: 2007-07-13 07:26:50
    Temat: Re: === kredyt obrotowy na pewny biznesplan ===
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > W którym banku załatwię bez większych kłopotów coś takiego?
    > Gdzie rozsądnie można porozmawiać o takim kredycie?
    >
    > --
    > igoR

    1 000 000 zł to sporo pieniędzy...

    jakie masz zabezpieczenie i zdolność kredytową?

    sam biznes plan nie wystarczy

    pozdr.
    RobertS

    p.s.
    raczej szukaj wsrod prywatnych inwestorow, w banku bez zabezpieczenia i
    zdolnosci nie masz szans

  • 3. Data: 2007-07-13 07:42:41
    Od: "=== igoR ===" <i...@g...pl>

    > 1 000 000 zł to sporo pieniędzy...
    > jakie masz zabezpieczenie i zdolność kredytową?

    nie wiem jak liczą taką zdolność, jeśli bym kupował dom za milion, pewnie z
    oporami, ale dostałbym kredyt.

    > sam biznes plan nie wystarczy

    właśnie szukam kogoś, komu wystarczy.
    biznesplan i zamówienia.
    coś w rodzaju abonamentu.
    przykładowo: operator komórkowy ma 10000 abonentów, więc już samo to jest
    swego rodzaju zabezpieczeniem. bo to pewni klienci, którzy zamówili usługi,
    podpisali papier, że przez dwa lata będą je kupować.
    mój biznes jest równie pewny, dostawcą jest jedna z większych
    firm" państwowych.
    czyli co, naprawdę żaden bank nie wspiera takich inicjatyw?
    w jednym z banków mi powiedzieli, że mogę dostać 50% moich miesięcznych
    obrotów. w tej chwili dostałbym 10-15 tysięcy... pewnie sukcesywnie będą się
    te obroty zwiększać, ale zanim dojdę do miliona, minie 10 lat :(

  • 4. Data: 2007-07-13 08:46:39
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > właśnie szukam kogoś, komu wystarczy.
    > biznesplan i zamówienia.
    > coś w rodzaju abonamentu.

    w bankach nie masz szans na taką kwotę i raczej żaden podmiot nie udzieli
    takiego kredytu pod sam biznes plan nawet w 100% pewny, banki mają swoje
    sztywne procedury i ich nie przeskoczysz, dlatego od razu szukaj prywatnego
    inwestora, który uwierzy w ten plan...

  • 5. Data: 2007-07-13 08:52:05
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > W którym banku załatwię bez większych kłopotów coś takiego?
    > Gdzie rozsądnie można porozmawiać o takim kredycie?

    Słyszałem opinie, że w Polbanku chcą sie posrać zeby złapać klienta
    biznesowego.
    Przy czym na melona to bym tam nie liczył.

    Darek

  • 6. Data: 2007-07-13 11:01:18
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

> [...]
    > takiego kredytu pod sam biznes plan nawet w 100% pewny, banki mają swoje
    > sztywne procedury i ich nie przeskoczysz, dlatego od razu szukaj

    Swego czasu - a było to baaardzo dawno temu - niejaki BRE Bank udzielił
    niejakiemu PTC wielomelonowego kredytu pod jedynie weksel. Pod wekslem był
    doobry biznes plan.

    Darek

  • 7. Data: 2007-07-15 15:25:07
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Fri, 13 Jul 2007 07:42:41 +0000, === igoR === napisał(a):

> [...]
    > jest swego rodzaju zabezpieczeniem. bo to pewni klienci, którzy zamówili
    > usługi, podpisali papier, że przez dwa lata będą je kupować. mój biznes

    A czy w tym biznesplanie uwzględniłeś że jakaś część odbiorców może
    przestać płacić?

    p. m.

  • 8. Data: 2007-07-15 21:23:56
    Od: "Igor Łyjak" <i...@g...pl>

    > A czy w tym biznesplanie uwzględniłeś że jakaś część odbiorców może
    > przestać płacić?

    Oczywiście!
    Nie ma to wpływu na wyliczenia, bo założyłem 5%.
    Nawet jak 10% odpadnie, to i tak jestem do przodu, bo mam 15% zysku co miesiąc.
    Zostanę z towarem trochę dłużej, bo i tak go upłynnie.

    --
    igoR

  • 9. Data: 2009-09-27 19:47:59
    Od: "gabinia" <gabiinfo@WYTNIJ_TOinteria.pl>

    Jeśli Państwa ogłoszenie jest aktualne - spróbujemy pomóc w uzyskaniu potrzebnych
    finansów gotówkowe, hipoteczne, konsolidacyjne, inwestycyjne - duże kwoty dla Firm
    Proszę koniecznie podać: imię i nazwisko lub nazwę swojej Firmy swój adres e-mail,
    miejscowość, swój telefon kontaktowy, oraz kwotę kredytu istnieje również możliwość
    bezpośredniego spotkania z Doradcą Finansowym w tym celu prosimy podać wstępny
    termin spotkania ( data , godzina spotkania i Państwa adres ) wymienione dane należy
    podać tylko na adres zwrotny e-mail &#8211; strona http://play24.phorum.pl/ nie
    służy do podawania Państwa danych osobowych
    W celu zgromadzenia całej Państwa dokumentacji na uruchomienie kredytu, skontaktuje
    się z Państwem w ciągu kliku dni Przedstawiciel bankowy profesjonalny Doradca
    Finansowy, i pomoże dobrać odpowiednią dla Państwa pomoc w finansach zabezpieczonych
    - polisą.
    Profesjonalny doradca przez telefon rozpozna potrzeby i oczekiwania w związku z
    potrzebnym finansowaniem
    Doradca sprawdzi dostępne opcje bankowe, obliczy zdolność kredytową i wskaże na
    możliwości finansowanie (przedstawiając zalety i wady każdej z opcji)
    Pomoc w uzyskaniu kredytu &#8211; aż do momentu uzyskania kredytu doradca poprowadzi
    Twoją sprawę, pomoże skompletować dokumenty i jak najszybciej uzyskać potrzebny
    kredyt
    Tel. 781118706