  • 1. Data: 2007-01-02 19:23:07
    Temat: kredyt - od czego zaczac
    Od: "Bilon" <m...@N...gazeta.pl>

    czy ktos moglby mi pomoc rozwiazac ponizsze zadanie, lub udzielic jakies
    wskazowki, bede bardzo wdzieczny!

    Kredyt K splacany jest w 10 miesiecznych ratach przy stopie WIBOR 1M.
    Obliczyc zysk i ryzyko tego kredytu jesli:
    a) kredytobiorca splaca raty zgodnie z umowa
    b) kredytobiorca splacil pierwsze cztery raty zgodnie z umowa, a nastepne
    raty z opoznieniem miesiecznym kazda. Odsetki od spoznionych rat obliczane sa
    wg 3xWIBOR 1M+P%

  • 2. Data: 2007-01-02 21:18:08
    Temat: Re: kredyt - od czego zaczac
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    masz pracę domową z finansów/bankowości?

    MARIO

  • 3. Data: 2007-01-02 21:51:01
    Od: "Bilon" <m...@g...pl>

    Mario <k...@p...fm> napisał(a):

    > masz prac=EA domow=B1 z finans=F3w/bankowo=B6ci?

    powiedzmy... jakies wskazowki?

  • 4. Data: 2007-01-04 01:37:21
    Od: piwar <p...@w...too.polbox.com>

    On 2007-01-02 22:51, Bilon wrote:

    > powiedzmy... jakies wskazowki?

    http://www.sgh.waw.pl/ogolnouczelniane/biblioteka/in
    formacje_ogolne/

    BP, NMSP.
    Pozdr.
    piwar.

  • 5. Data: 2007-01-07 01:22:19
    Od: s...@g...com

    W zadaniu od Nowakowskiego kredytobiorca w punkcie b) spłacił tylko 3
    raty zgodnie z umową, a nie 4. Poza tym jak ludzie mają rozwiązać
    to zadanie jak nie podałeś nawet co to jest P...