  • 1. Data: 2008-09-06 22:57:25
    Temat: kredyt odnawialny w inteligo
    Od: "Kurtz" <k...@o...pl>

    system inteligo wreszcie przyznał mi wstępną decyzję kredytową,

    mam, więc jedno pytanko:

    jeżeli wezmę 1000 kredytu, oprocentowanie to coś ok 18%
    to mogę sam spłacić ten kredyt po miesiącu i wtedy zapłacę około 15zł
    odsetek - czy tak???

    chodzi mi o potwierdzenie, czy jak sam spłacę wcześniej to płacę mniejsze
    odsetki, czy nie?

    pozdrawiam
    kurtz

  • 2. Data: 2008-09-06 23:17:33
    Temat: Re: kredyt odnawialny w inteligo
    Od: "Kurtz" <k...@o...pl>

    ale chyba w mbanku ten kredyt odnwialny jest duzo bardziej korzystny

  • 3. Data: 2008-09-07 06:20:16
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Kurtz" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 15zł odsetek - czy tak???
    >
    > chodzi mi o potwierdzenie, czy jak sam spłacę wcześniej to płacę

    Tak.
    Odsetki płacisz od rzeczywistego zadłużenia i tylko za taki okres w
    którym rzeczywiscie jesteś zadłużony

    Sławek

  • 4. Data: 2008-09-07 06:21:38
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    > ale chyba w mbanku ten kredyt odnwialny jest duzo bardziej korzystny

    Że "dużo" to bym nie powiedział, ale "bardziej" to i owszem...;-)

    Za to nie jest przyznawany "przez system" ale po dostarczeniu tony
    kwitów.

    Sławek

  • 5. Data: 2008-09-07 08:00:31
    Temat: Re: kredyt odnawialny w inteligo - OPŁATA
    Od: "Kurtz" <k...@o...pl>

    a jak to jest z opłatą za przyznanie kredytu???
    podają: Od 1,5% do 3% kwoty min 40 PLN

    kobitka mówi mi, że to zalezy od zdolności kredytowej

    jak ja chcę ok 4-5tys. kredytu - to ile zapłacę??? 1,5 czy 3% ??

    pozdrawiam
    kurtz

  • 6. Data: 2008-09-07 08:43:02
    Od: Tomek <d...@d...dd>

    Slavekk pisze:
> [...]
    >
    > Że "dużo" to bym nie powiedział, ale "bardziej" to i owszem...;-)
    >
    > Za to nie jest przyznawany "przez system" ale po dostarczeniu tony

    Tony kwitów? Ja wypelnilem wniosek online a pozniej podpisalem umowe. I
    tyle. Bez zadnych papierow poza umowa oczywiscie.
    Ale tego bylo kilka stron nie wazacych raczej tone;)

  • 7. Data: 2008-09-07 18:59:03
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > kobitka mówi mi, że to zalezy od zdolności kredytowej
    >
    > jak ja chcę ok 4-5tys. kredytu - to ile zapłacę??? 1,5 czy 3% ??
    >
    > pozdrawiam
    > kurtz

    zapytaj w banku - wiadomo, ze nie zaplacisz mniej niz 40 zl...

    --
    pozdrawiam
    RobertS