  • 1. Data: 2008-04-06 19:34:02
    Temat: Re: kredyt pod budowe domku jednorodzinnego
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl>

    Dnia 2008-04-06 20:35, Użytkownik Domek napisał:
> [...]
    > kredytu, część chciałbym wybudować za gotówkę następnie zaciągnąć kredyt,
    > dlatego też mam do Was pytanie, niestety nie znam się na kredytach proszę
    > wieć o pomoc na co
    > zwracać uwagę, oferty banków są rózne
    >
    > zakładając ze chce kredyt na kwotę 200tys. na 30 lat z możliwością spłatny
    > wcześniejszej np po 5 latach.
    > Interesuje mnie raczej raty malejące we CHF.
    >
    > Tylko teraz chciałbym wiedzieć jak działają spłaty kredytów, od czego ta
    > rata jest uzależniona.
    > Na pewno od stopy procentowej, co jeszcze?

    Od kursu PLN/CHF, spreadu (różnicy kursu sprzedaży i zakupu), od
    ewentualnych ubezpieczeń wliczonych w ratę.

    > BGZ np zaproponował mi marżę 1,3% a Gmoney Bank 0,5%

    GE to chyba przez jakiś okres tylko (rok?), bo jakby była taka marża na cały
    okres to by ludzie walili drzwiami i oknami.

    > ale znowy w BGZ cos innego jest bardziej korzystne, ciężko mi się w tym
    > połapać, dlatego proszę o opinie i wytłmacznie
    > 'na chłopski rozum" :) na co zwracać uwagę?

    ... na nazwę grupy :) --> pl.biznes.banki (najpierw archiwum tejże).

    FUT: pl.biznes.banki

    --
    Sławomir Szyszło