  • 1. Data: 2006-10-17 17:31:30
    Temat: kredyt/pożyczka
    Od: "Krogulec" <i...@X...com>

    Witam,
    Czy znacie na polskim rynku jakiś bank, który udziela kredytów/pożyczek z
    możliwością zwrotu całości kwoty + odsetki itp. po np. roku a nie w
    comiesięcznych ratach?
    Dziękuję za info

    --
    Pozdrawiam, K.

  • 2. Data: 2006-10-17 18:31:03
    Temat: Re: kredyt/pożyczka
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik Krogulec napisal dnia 2006-10-17 19:31:
    > Witam,
    > Czy znacie na polskim rynku jakiś bank, który udziela kredytów/pożyczek z
    > możliwością zwrotu całości kwoty + odsetki itp. po np. roku a nie w
    > comiesięcznych ratach?

    Tak. Każdy bank.

    /|_ /||__/ ______________________________
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński marcin.kto?k...@g...art.pl
    / || \\

    "Mądry człowiek jest w stanie przewidzieć to, czego nie można jeszcze zobaczyć.
    Głupiec jest ślepy nawet wówczas, gdy dowody zostały odkryte przed jego oczyma."

  • 3. Data: 2006-10-17 18:42:15
    Od: "k...@g...com" <k...@g...com>

    Krogulec napisał(a):
> [...]
    > Czy znacie na polskim rynku jakiś bank, który udziela kredytów/pożyczek z
    > możliwością zwrotu całości kwoty + odsetki itp. po np. roku a nie w

    Podstawowa sprawa... Początek spłacania ma być po roku czasu? Czy
    chodzi o wcześniejsze spłacenie kredytu/pożyczki?

    Jezeli ta pierwsza opcja to się jeszcze z czymś takim nie spotkałam,
    jezeli ta druga to jak mówi notka powyżej każdy bank takich udziela
    pomijając nieliczne wyjątki :)

  • 4. Data: 2006-10-17 19:12:38
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Tak. Każdy bank.

    IMO żaden. Sposób rozliczania zysku na produkcie powoduje iz taki kredyt
    byłby przez rok niedochodowy. Inna sprawa to wyzsze ryzyko.

    Darek

  • 5. Data: 2006-10-17 19:24:59
    Od: "Krogulec" <i...@X...com>

> [...]
    >
    >Jezeli ta pierwsza opcja to się jeszcze z czymś takim nie spotkałam,
    >jezeli ta druga to jak mówi notka powyżej każdy bank takich udziela

    faktycznie trochę nieprecyzyjnie zapytałam. chodzi o to, że chciałabym
    pożyczyć teraz pieniądze a oddać je w "jednej racie" po roku. czyli żebym
    nie musiała co m-c robić przelewu.

    K.

  • 6. Data: 2006-10-17 20:34:46
    Od: "k...@g...com" <k...@g...com>

    Ja sie z czymś takim jeszcze nie spotkałam, a w kredytach już dość
    długo siedze...

  • 7. Data: 2006-10-18 05:24:08
    Od: "Krogulec" <i...@X...com>

    .com...

    Ja sie z czymś takim jeszcze nie spotkałam, a w kredytach już dość
    długo siedze...

    no i własnie tego się obawiałam...
    dzięki za info

  • 8. Data: 2006-10-18 06:17:09
    Od: zbig <z...@p...com>

    k...@g...com napisał(a):
    > Ja sie z czymś takim jeszcze nie spotkałam, a w kredytach już dość
    > długo siedze...

    a kredyt odnawialny w rachunku?

  • 9. Data: 2006-10-18 08:13:15
    Od: "Bartek" <b...@t...wytnij.tenbit.pl>

    > IMO żaden. Sposób rozliczania zysku na produkcie powoduje iz taki kredyt
    > byłby przez rok niedochodowy. Inna sprawa to wyzsze ryzyko.

    Własnie sposób rozliczania zysku powoduje, ze taki kredyt jest dochodowy tak
    samo jak każdy inny. Przychód z tytułu odsetek naliczany jest memoriałowo co
    miesiac niezaleznie czy odsetki sa spłacane czy też nie.

  • 10. Data: 2006-10-18 08:37:42
    Od: "Dawidek ||gazeta pl" <c...@i...tlen.pl>

    Użytkownik "Krogulec" <i...@X...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy znacie na polskim rynku jakiś bank, który udziela kredytów/pożyczek z
    > możliwością zwrotu całości kwoty + odsetki itp. po np. roku a nie w

    Spox ... dawno temu w PKOBP było coś co sięnazwywało kredytem lombardowym.
    Od razuj spłacałeś odsetki a po terminie kapitał.
    Jedyny zonk t ostanowienie zabezpieczenia na jakieś 120% wartości kredytu.
    Bądź posiadanie zdolnośc ikredytowej do spłaty w jednej racie zadłużenia :))

    Dawidek
    PS. Popytaj o kredyty "balonowe" w bankach - nie ma już takich kredytów ale
    może są "wariacje" zwykłych kredytów w tym kierunku :)