  • 1. Data: 2006-06-05 16:54:30
    Temat: kredyt studencki
    Od: SpecialAgent <k...@s...pl>

    witam
    czy ktos z obecnych tu orientuje sie jaka jest (i czy w ogole jest)
    mozliwosc wziecia kredytu,pozyczki dla studenta?
    chodzi mi o pozyczke rzedu 3 tys pln na jakis krotki okres (do pol roku)
    nie mam stalej pracy,ani zaswiadczen o dochodach

    generalnie ze splata nie mialbym zadnych problemow,rzecz w tym ze bank
    (ing,pkobp,lukas) na slowo nie wierzy

    provident raczej odpada...nie chce chodzic w gipsie

    macie jakies propozycje?

    pozdrawiam
    SA

  • 2. Data: 2006-06-06 06:02:53
    Temat: Re: kredyt studencki
    Od: "TT" <a...@s...spam>

  • 3. Data: 2006-06-06 06:53:00
    Od: "abs" <n...@w...pl>

> [...]
    > chodzi mi o pozyczke rzedu 3 tys pln na jakis krotki okres (do pol roku)
    > nie mam stalej pracy,ani zaswiadczen o dochodach

    Polecam MultiBank. Korzystalem juz dwa razy.

    Pozdrowka,
    ABS

  • 4. Data: 2006-06-06 15:38:23
    Od: "Regand" <r...@v...pl>

    > generalnie ze splata nie mialbym zadnych problemow,rzecz w tym ze bank
    > (ing,pkobp,lukas) na slowo nie wierzy
    >
    > provident raczej odpada...nie chce chodzic w gipsie

    No ale jak ze splata zadnych problemow to i gipsu nie bedzie :)

    pozdrawiam
    Regi