  • 1. Data: 2004-08-31 08:49:50
    Temat: kredyt studencki
    Od: "Czarodziej" <a...@j...com>

    Witam
    chciałbym wziąśc kredyt studencki w multibanku czy ktoś już brał taki kredyt
    (ja potrzebuje koło 15 000zł ) jakie jest oprocentowanie tego kredytu??
    Jakie są wasze doświadczenia z multibankiem???

  • 2. Data: 2004-08-31 12:32:05
    Temat: Re: kredyt studencki
    Od: Krzysiek Nowak <l...@o...pl>

    >chcia?bym wzi??c kredyt studencki w multibanku czy kto? ju? bra? taki kredyt
    >(ja potrzebuje ko?o 15 000z? ) jakie jest oprocentowanie tego kredytu??
    >Jakie s? wasze do?wiadczenia z multibankiem???

    Co prawda kredytu studenckiego nie brałem, ale konto tam mam, wrażenia
    jak najbardziej pozytywne. Oprocentowanie wynosi od 13,1% do 14,1% (z
    drobnymi znizkami za wyzsza srednia).

    Pzdr.
    Lack

  • 3. Data: 2004-08-31 19:10:30
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Czarodziej napisał:
    > chciałbym wziąśc kredyt studencki w multibanku czy ktoś już brał taki
    > kredyt (ja potrzebuje koło 15 000zł ) jakie jest oprocentowanie tego
    > kredytu?? Jakie są wasze doświadczenia z multibankiem???

    To nie kredyt studencki, a kredyt dla studentów - "na naukę"
    http://www.multibank.pl/jestem/kredyt_studencki.jhtm
    l?studencki

    K.