  • 1. Data: 2002-09-25 13:57:53
    Temat: kredyt w BPH PBK i ich żądanie likwidacji konta w PKO BP
    Od: Mundo <m...@a...pg.gda.pl>

    Witam.

    Staram się o kredyt w BPH PBK (mieszkaniowy) no i decyzja pozytywna...
    ale wymagają aby żona zlikwidowała konto w PKO BP... - mój mBank zostawili
    w spokoju...
    Jak dla mnie to bardzo dziwne wymagania mają....
    Pytanie: mają prawo wogóle stawiać takie warunki ???

    Pozdrawiam
    Mundo

    PS. 1-szy raz na p.b.b :) - dotychczas jako obserwator...

  • 2. Data: 2002-09-25 14:08:41
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl>

    Mundo wrote:

> [...]
    > zostawili w spokoju...
    > Jak dla mnie to bardzo dziwne wymagania mają....
    > Pytanie: mają prawo wogóle stawiać takie warunki ???

    Nie mają.
    Jeśli dali to na piśmie to może być ciekawie

  • 3. Data: 2002-09-25 14:13:09
    Od: DVD_multiregion <d...@c...net>

    Mundo wrote:

    > Staram się o kredyt w BPH PBK (mieszkaniowy) no i decyzja pozytywna...

    Cool!

    > ale wymagają aby żona zlikwidowała konto w PKO BP... - mój mBank zostawili
    > w spokoju...

    To ciekawe. Też mam tam kredyt ale jak go brałem to wiedzieli że mam
    jeszcze konto w Pekaosa, mBanku i BZWBK i nie kazali mi ich pozamykać.
    Mojej żonie podobnie - ma kilka kont i nie kazali jej nic zamykać.

    > Jak dla mnie to bardzo dziwne wymagania mają....

    Każdy bank tak dziś robi, tzn, zachowuje się bardzo dziwnie.

    > Pytanie: mają prawo wogóle stawiać takie warunki ???

    Mają prawo żądać wszystkiego bo to oni dają ci kasę. Ty jako klient
    możesz ich olać i starać się o kredyt gdzie indziej.
    --
    Pozdr.,
    M.Dudek

    ===============================
    Najnowsze DVD Pioneer - czytają
    wszystko oprócz kartki papieru!
    http://clonex.a4.pl/?dvd=sklep
    mailto:d...@c...net
    ===============================

  • 4. Data: 2002-09-25 14:14:56
    Od: DVD_multiregion <d...@c...net>

    Nikt wrote:

    > Nie mają.
    > Jeśli dali to na piśmie to może być ciekawie

    A może to jest prawo nie pisane? To oni mają kasę którą ktoś chce i
    wydaje mi się że mogą żądać od klienta przeróżnych rzeczy. Nawet tak
    absurdalnych jak zamknięcie konta gdzie indziej.

    Pozdr.,
    M.Dudek

    ===============================

  • 5. Data: 2002-09-25 14:21:33
    Od: Mundo <m...@p...gda.pl>

    Nikt <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie mają.
    > Jeśli dali to na piśmie to może być ciekawie

    Czuje, że nieźle kombinują.....
    A zna ktoś może jakąs podstawe prawną... - ide do nich w piątek umowe
    podpisywać więc mam jeszcze troche czasu na "negocjacje"... :)

    Z tego co mi gość - doradca kredytowy banku, powiedział - to bede miał to na
    piśmie... :) Co mogę z tym zrobić zeby było ciekawie...

    O wszystkim bede ze szczegółami informował... bo wydaje mi się to ewenementem na
    skale światową... :)

    Kredyt bede brał u nich na 100% bo musze wszystkie formalności załatwić do
    poniedziałku... i troche za późno dla mnie na zmiane banku... za dużo czekania na
    rozpatrzenie wniosku nie mówiąc o zebraniu wszystkich dokumentów..
    Pozdrawiam.

    PS. Ja już myślałem, że nic mnie nie zaskoczy... a tu prosze taki kwiatek :)

  • 6. Data: 2002-09-25 14:26:23
    Od: Mundo <m...@p...gda.pl>

    DVD_multiregion <d...@c...net> wrote:

> [...]

    > jeszcze konto w Pekaosa, mBanku i BZWBK i nie kazali mi ich pozamykać.
    > Mojej żonie podobnie - ma kilka kont i nie kazali jej nic zamykać.

    Żona bardzo sie przyzwyczaiła do tego konta... no tak jakoś szkoda likwidowac...

    > Każdy bank tak dziś robi, tzn, zachowuje się bardzo dziwnie.

    > Mają prawo żądać wszystkiego bo to oni dają ci kasę. Ty jako klient
    > możesz ich olać i starać się o kredyt gdzie indziej.
    ...hhmm...... albo nauczyć się obchodzić absurdalne wymagania... :)
    zlikwidować konto.... poprosić o odpowiedni kwitek.. i za 5 min znow założyć konto :)

    Pozdrawiam
    Mundo

  • 7. Data: 2002-09-25 17:56:08
    Od: <t...@N...gazeta.pl>

    Przerabialem podobny temat w BPH: Chcialem dostac EC/MC kredytowa. Nie mam w
    BPH konta ale za to Vise Gold w Citi i rachunek tamze.
    Powiedziano mi, ze moge dostac EC/MC zlota pod warunkiem ze zamkne jej
    rachunek w Citi. Gdy powiedzialem, ze nie chce tego robic i zadowole sie
    srebrna EC/MC w BPH poweidziano mi, ze musze za to przeniesc jedna z lokat
    (na 10.000 PLN) jak zabezpieczenie transakcji KK BPH (przy jej limicie 4000
    PLN).
    Wydaje mi sie, ze tak agresywnie banki probuja odbijac sobie klientow. Z
    pozoru wyglada to na zaostrzenie warunkow wydawania kart, otwierania kont. A
    gdy sie blizej przyjrzecz to klient jest tylko narzedziem walki pomiedzy
    bankami. Niestety, jest to walka nie na produkty i coraz lepsze warunki.
    Pzdr

  • 8. Data: 2002-09-25 19:40:00
    Od: "Alek" <y...@s...cyf-kr.edu.pl>

    Moga, nawet na pismie ;))))))) z tym ze pewnie nie napisza ze Mundo_zona ma
    zamknac konto w PKOBP tylko ze rachunek w BPHPBK ma byc jedynym sluzacym do
    realizacjji platnosci lub cos podobnego

    DOKLADNIE
    > zlikwidować konto.... poprosić o odpowiedni kwitek.. i za 5 min znow
    założyć konto :)
    DOKLADNIE
    > Pozdrawiam
    > Mundo
    Al

  • 9. Data: 2002-09-25 19:48:35
    Od: "Konrad" <k...@p...pl>

    Witam
    A mnie ciekawi jedno - jakim cudem bank wymaga zamniecia konta w kilka dni?
    Przeciez okres wypowiedzenia umowy rachunku wynosi 30 dni.... A dla rachunku
    z VISA Classic nawet 90 (w PKO BP).
    Ja bym proponowal zlozyc wypowiedzenie umowy rachunku, poprosic o
    zaswiadczenie potwierdzajace ten fakt, podpisac umowe o kredyt, potuptac
    znow do PKO i powiedziec, ze jednak rachunek chcialoby sie zostawic... Daje
    glowe, ze PKO z przyjemnoscia anuluje wypowiedzenie umowy....
    Pozdr
    Konrad

  • 10. Data: 2002-09-25 21:11:57
    Od: Mundo <m...@n...pg.gda.pl>

    Konrad <k...@p...pl> wrote:
    > Witam
    > A mnie ciekawi jedno - jakim cudem bank wymaga zamniecia konta w kilka dni?
    Ten doradca cos mówił o terminie zamknięcia.... ale nie pamiętam - jutro sie wybieram
    do oddziału to dowiem się ze szczegółami :)

> [...]
    > znow do PKO i powiedziec, ze jednak rachunek chcialoby sie zostawic... Daje
    > glowe, ze PKO z przyjemnoscia anuluje wypowiedzenie umowy....
    Pomysł przedni... jesli można to skorzystam z niego...
    O efektach poinformuje :)

    Pozdrawiam
    Mundo