  • 1. Data: 2005-01-27 13:54:38
    Temat: kredyt w CHF a wejscie do strefy euro
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    witam

    wiem ze nike nie jest tu wrozka czy magiem (zaleznie od plci) a prosby o
    oplacalnosc takiego kredytu doprowadzaja Sz. Grupowiczow do spazmow ale
    jak to bedzie wygladalo po naszym wejsciu do euro zdaje sie w 2007 roku?

    m [..]

  • 2. Data: 2005-01-27 14:21:29
    Temat: Re: kredyt w CHF a wejscie do strefy euro
    Od: "Alojzy Gabka" <a...@i...pl>

    oj bedzie to znacznie pózniej o ile wogóle..... pomyliles/pomylilas z inna
    informacja...

    AG

  • 3. Data: 2005-01-27 14:24:55
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    Dnia 2005-01-27 14:54, Użytkownik m[...] napisał :
    > witam
    > ... jak to bedzie wygladalo ...

    Zależy z której strony.

  • 4. Data: 2005-01-27 14:26:07
    Od: "Miroo_news" <m...@R...o2.pl>

    In message ctas2q$jpm$...@n...news.tpi.pl, m[...]
> [...]
    > prosby o oplacalnosc takiego kredytu doprowadzaja Sz. Grupowiczow do
    > spazmow ale jak to bedzie wygladalo po naszym wejsciu do euro zdaje

    Nie liczylbym nawet na 2010 :)

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 5. Data: 2005-01-27 15:38:52
    Od: Solos <m...@t...pl>

    m[...] wrote:
    > wiem ze nike nie jest tu wrozka czy magiem (zaleznie od plci) a prosby o
    > oplacalnosc takiego kredytu doprowadzaja Sz. Grupowiczow do spazmow ale
    > jak to bedzie wygladalo po naszym wejsciu do euro zdaje sie w 2007 roku?

    w 2009 jak juz. w 2007 wejdziemy praktycznie do Shengen :) dokladnie 28
    pazdziernika :)

    --
    Solos
    GG 3115539

  • 6. Data: 2005-01-27 16:56:37
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    We wczorajszych Faktach mówili że w przyszłym roku, 28 października będziemy
    w Schengen, więc nie wprowadzaj w błąd. A co do Euro, to chyba dopiero po
    2008 można coś spekulować.

    --

    pozdrawiam,
    mk

    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329
    23 1050 1386 1000 0022 8231 8811