  • 1. Data: 2010-04-02 06:57:30
    Temat: kredyt w Euro?
    Od: "Maxi" <m...@o...pl>

    Witam, zdaje się, że obecnie b. korzystnie wychodzi kredyt hipoteczny w EURO...
    Czy ktoś może pomóc mi w wyborze waluty kredytu hipotecznego na mieszkanie?
    Jakie zagrożenia, plusy i minusy kredytu w EURO? Wesołych Świąt!

  • 2. Data: 2010-04-02 10:38:08
    Temat: Re: kredyt w Euro?
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maxi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mieszkanie?
    > Jakie zagrożenia, plusy i minusy kredytu w EURO? Wesołych Świąt!

    Co to znaczy "obecnie" - obecnie Euro jest mocno spadnięte, więc nie do
    końca są "b. korzystne".
    Jeśli kurs Euro będzie dalej będzie spadał, to warunki mogą okazać się
    korzystne.

  • 3. Data: 2010-04-02 10:58:14
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Fri, 02 Apr 2010 08:57:30 +0200, "Maxi" <m...@o...pl>
    wrote:

    >Witam, zdaje się, że obecnie b. korzystnie wychodzi kredyt hipoteczny w EURO...

    teraz to wychodzi korzystnie SPLACANIE kredytu, jesli masz go w euro.
    wiec teraz wziecie kredytu to nie do konca dobry pomysl.

    kredyt alezy brac kiedy zlotowka jest slaba
    a splacac kiedy zlotowka jest mocna :)

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 4. Data: 2010-04-05 21:07:12
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    No tak, teraz chyba najkorzystnej jest dla samych banków :)
    No chyba, że EURO rzeczywiście spadnie na 3 zł...

  • 5. Data: 2010-04-05 22:55:54
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Adax" <A...@o...pl> wrote in message
    > No tak, teraz chyba najkorzystnej jest dla samych banków :)
    > No chyba, że EURO rzeczywiście spadnie na 3 zł...

    Spasc do 3zl to i moze, ale potem to bedzie po 6zl, jak zaliczy taki spadek,
    bo cos ten kraj musi produkowac i sprzedawac a nie tylko obligacje drukowac.