  • 31. Data: 2012-07-09 15:10:48
    Temat: Re: kredyt w Euro
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 09 Jul 2012 14:51:16 +0200, Piter wrote:

    > I powiedz ile cie "wyszedl" ten kredyt i czemu tak drogo?

    A umiesz zdefiniowac ,,wyszedl''? Tak w 2004r, jak i w 2009r kredyt w
    walucie byl bardziej oplacalny niz PLN.
    BTW, jak sobie ktoś dał nawciskac, że kredyt na *set tysiecy
    w PLN nie niesie żadnego ryzyka to się moze nieco zdziwic, jak się
    WIBORy troche podniosa. Tak, tak wiem, to niemozliwe...

    PS. Jesli Twoje kolejne posty w tym watku beda rownie malo wnosily, to
    nie licz na odpowiedz.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 32. Data: 2012-07-09 15:24:45
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-07-09, Piter <n...@s...com> wrote:

    [...]

    > Tak wlasnie jak napisales. A jesli ktos bierze taki kredyt moze byc
    > pewien ze bedzie drozszy niz podobny w walucie zlotowej.

    Tylko jak na razie Twoja teoria nie ma poparcia w rzeczywistości.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 33. Data: 2012-07-09 15:34:27
    Od: Piter <n...@s...com>

    > On 2012-07-09, Piter <n...@s...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Tylko jak na razie Twoja teoria nie ma poparcia w rzeczywistości.

    Taa a ile naprawde kosztowaly lemingow kredyty ktore brali w firankach
    szwajcarskich ?

  • 34. Data: 2012-07-09 15:39:11
    Od: Piter <n...@s...com>

    W dniu 2012-07-09 15:10, Michal Tyrala pisze:

> [...]
    > WIBORy troche podniosa. Tak, tak wiem, to niemozliwe...
    >
    > PS. Jesli Twoje kolejne posty w tym watku beda rownie malo wnosily, to

    Popierdolic to ty lubisz a ja zadalem konkretne pytanie ile wyniusl cie
    ten kredyt ?

    Czyli ile musialem oddac ! Tylko nie pierdol znow od rzeczy tylko
    konkretnie pozyczylem 500k firanek a musialem oddac 1500k firanek czyli
    200% mnie ten kredyt wyniusl.

  • 35. Data: 2012-07-09 16:05:50
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-07-09, Piter <n...@s...com> wrote:

    [...]

    > Taa a ile naprawde kosztowaly lemingow kredyty ktore brali w firankach
    > szwajcarskich ?

    No to pokaż te swoje statystyki. Bo jak na razie jedynie się indyczysz
    i obrażasz. Co z tego, że była chwilowa górka na kursie, skoro *i tak*
    rata w CHF jest niższa niż analogiczna w PLN? Zwłaszcza jak ktoś
    w dobrym okresie brał kredyt i ma marżę w CHF na poziomie 1%, albo
    i mniej.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 36. Data: 2012-07-10 00:27:10
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 09 Jul 2012 15:39:11 +0200, Piter wrote:

    > Popierdolic to ty lubisz

    Dobranoc.

  • 37. Data: 2012-07-15 16:55:56
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:

> [...]
    > rata w CHF jest niższa niż analogiczna w PLN? Zwłaszcza jak ktoś
    > w dobrym okresie brał kredyt i ma marżę w CHF na poziomie 1%, albo

    Tak w ogóle to w Polsce wszystkie kredyty są bardzo drogie - ludzie
    zarabiają mniej (np. 50% albo 25% tego, co na Zachodzie), ceny
    nieruchomości są porównywalne, kredyty w walutach obcych obarczone są
    dodatkowymi prowizjami, kredyty złotówkowe są drogie.

    BTW jeśli ktoś miał trochę szczęścia, to już dawno ma kredyt w CHF
    spłacony, albo mu zostało np. 1000 franków na 20 lat - właśnie przez
    "chwilowe górki i dołki".
    --
    Krzysztof Halasa

  • 38. Data: 2012-07-15 19:16:11
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> writes:

    [...]
    > BTW jeśli ktoś miał trochę szczęścia, to już dawno ma kredyt w CHF
    > spłacony, albo mu zostało np. 1000 franków na 20 lat - właśnie przez
    > "chwilowe górki i dołki".

    Możesz wyjaśnić, bo jak patrzę na swoich znajomych to chyba żaden nie
    miał szczęścia - a wręcz kapitał wyrażony w PLN jest istotnie większy
    niz "przy braniu"

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 39. Data: 2012-07-15 20:54:52
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 15 Jul 2012 19:16:11 +0200, Kamil Jońca wrote:

    > Możesz wyjaśnić, bo jak patrzę na swoich znajomych to chyba żaden nie
    > miał szczęścia - a wręcz kapitał wyrażony w PLN jest istotnie większy
    > niz "przy braniu"

    To ,,20lat'' sugeruje, że znajomym Krzysztofa swiat nie zaczal się w 2008r.
    Tak obstawiam. Ja sobie czekam z 8kCHF na lepszy kurs do 2034 :-)

  • 40. Data: 2012-07-15 21:23:38
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik " jk" napisał w wiadomości grup

    > dochód powyżej 12k = atrakcyjna marża kredytu

    A tak z ciekawości ile to jest obecnie atrakcyjna marża dla kredytu
    eurowego?