  • 1. Data: 2003-08-20 05:52:41
    Temat: kredyt w ROR a zatrudnienie
    Od: "TPI" <t...@e...pl>

    Witam
    Szukam banku (internetowy) który udziela kredytu odnawialnego w rachunku,
    nie potrzeba zaswiadczenie o zatrudnieniu (mam kolejna umowe do konca roku)
    a brane sa pod uwage wplywy (wysokosc i regularnosc) no i uzna mi historie
    rachunku z obecnego banku.

    pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2003-08-20 06:40:21
    Temat: Re: kredyt w ROR a zatrudnienie
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 8/20/2003 7:52 AM, Użytkownik TPI napisał:
> [...]
    > a brane sa pod uwage wplywy (wysokosc i regularnosc) no i uzna mi historie

    Wplywy w jakiej wysokosci?(jak rozumiem z tytulu wynagrdzenia?), jak
    dluga historia z innego Banku? Napisz cos wiecej...

    Pozdrawiam.
    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 3. Data: 2003-08-20 06:45:10
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TPI" <t...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    roku)
    > a brane sa pod uwage wplywy (wysokosc i regularnosc) no i uzna mi historie

    Sprawdź mBank