  • 1. Data: 2009-07-29 10:32:31
    Temat: kredytbank ma nowe www?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    http://kredytbank.pl

    Jakoś mnie tam zawiało totalnie przez przypadek i z tego co pamiętam to
    chyba mieli inne www o ile mnie pamięć nie myli (najwyżej mnie ktoś
    poprawi). No nie powiem, całkiem poważnie i nowocześnie to wygląda.
    Trzeba chyba dać plusa ;)

    Xenocide

  • 2. Data: 2009-07-29 12:06:55
    Temat: Re: kredytbank ma nowe www? i eurobank też ma nowe www
    Od: xbartx <b...@h...net>

    To jakieś grubsze porządki w bankach, bo eurobank też się nowej strony
    dorobił i trochę jakby teraz lepiej, zdecydowanie lepiej

    Xenocide

  • 3. Data: 2009-07-29 19:25:41
    Temat: Re: kredytbank ma nowe www?
    Od: cp <cp@_pl._pl>

    tez zupelnie przez przypadek: www.kompas.kredytbank.pl

  • 4. Data: 2009-07-31 07:01:42
    Od: "sumi" <s...@p...onet.ohohoNOSPAM.pl>

    Użytkownik "xbartx" napisał w wiadomości

> [...]
    > chyba mieli inne www o ile mnie pamięć nie myli (najwyżej mnie ktoś
    > poprawi). No nie powiem, całkiem poważnie i nowocześnie to wygląda.

    no ale tylko strona główna się zmieniła, reszta bez zmian
    --
    Pozdrawiam - Mirek
    www.kredytbankowy.com

  • 5. Data: 2009-07-31 07:35:11
    Od: "Filip Lach" <f...@g...pl>

    cp <cp@_pl._pl> napisał(a):

    > On Wed, 29 Jul 2009 10:32:31 +0000 (UTC), xbartx <b...@h...net>
    > wrote:

    > tez zupelnie przez przypadek: www.kompas.kredytbank.pl
    Rewelacja, tylko co to robi w domenie bankowej?