  • 11. Data: 2009-02-26 08:13:08
    Temat: Re: kryzys zmusil Polbank do myslenia :)
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Kryzys zmusił Polbank do myślenia. W końcu wyciąg z rachunku gotówkowego
    > i oszczędzającego jest wysyłany w 1 kopercie!! Polbankowi gratulujemy
    > postępów. :-)

    E tam... Parę tygodni temu mi przysłali KK i pin w jednej kopercie. To
    dopiero jest mistrzostwo świata... :-)

    --
    MiCHA

  • 12. Data: 2009-02-26 08:24:42
    Od: BK <b...@g...com>

    On Feb 26, 7:45 am, Radek Wroclawski <r...@n...pl> wrote:
    > Baloo pisze:> Wysyłkę czego? Wyciąg drukujesz sobie sam ze strony banku :)
    >
    > zauważ, że jest jeszcze pewna grupa klientów, która nie korzysta z konta
    > przez internet. Takie osoby wolą koperty, a jak mają zlecić przelew to
    > idą do oddziału...

    To niech nie podpisuja umowy o bankowosc internetowa. Wiele bankow ma
    taka opcje, ze jak masz bankowosc internetowa to wyciag elektroniczny
    jest za free, a papier platny. Ale jak rezygnujesz z bankowosci
    internetowej to papier masz juz za free. Przykladem jest Alior.

  • 13. Data: 2009-02-26 08:47:03
    Od: k...@o...pl

    On 25 Lut, 23:06, Wojciech Nawara
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:

    > Kryzys zmusił Polbank do myślenia. W końcu wyciąg z rachunku gotówkowego
    > i oszczędzającego jest wysyłany w 1 kopercie!! Polbankowi gratulujemy
    > postępów. :-)

    To nie wszystko - jeśli nie będzie obrotów na rachunku to wyciąg nie
    będzie generowany i wysyłany.

  • 14. Data: 2009-02-26 14:54:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" go4ln2$p3i$...@i...gazeta.pl

    > Mnie kryzys sprzyja, bo ludzie w czasie kryzysu sięgają po rozwiązania
    > rozumowe, nie zaś ,,typowe''. :) A te ostatnie, to na przykład włączone
    > świetlówki wiszące tuż pod zasłoniętymi żaluzjami w środku słonecznego
    > dnia -- przykład z TP SA. :)

    Aby było jasne ;) -- szyby były nie pionowe, lecz poziome, a pod nimi
    świetlówki świecące tak, jak okna. :)

    ========================== <-- linia okien
    ''''':''''''''''''':'''''' <-- zasłoniete żaluzje
    : :
    : : <-- sznureczki, na których wisiały świetlówki
    :_____________:
    (_______________) <-- wiszące świetlówki

    Wiem, że okna zwykle są pionowe, ale te były poziome. Miejsce? TP SA w Białymstoku,
    obok ulicy Bema -- nie pamiętam nazwy ulicy do której przypisany jest ten budynek
    (chyba ul. Cieszyńska), ale to dawna główna siedziba TP SA w tym mieście. Ogromny
    budynek, spory maszt obwieszony antenami... Świetlówki oświetlały miejsca pracy...
    Tuż obok byli petenci... Znaczy... Klienci... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2009-02-26 14:57:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" go5iuk$dji$...@i...gazeta.pl

    > E tam... Parę tygodni temu mi przysłali KK i pin w jednej kopercie. To
    > dopiero jest mistrzostwo świata... :-)

    Wolisz jak w ING -- przysyłają/przysłali dwie koperty naraz.
    Listonosz niósł te koperty jednocześnie w tej samej torbie -- mogły
    się [te dwie koperty] całować [w tej torbie] po kryjomu. ;)

    Karta krechowa ING, gdzieś około lata 2007 roku. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2009-02-26 15:42:37
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    k...@o...pl pisze:

    > To nie wszystko - jeśli nie będzie obrotów na rachunku to wyciąg nie
    > będzie generowany i wysyłany.

    A to już było od dawna.

  • 17. Data: 2009-02-26 15:47:19
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    BK pisze:

    > taka opcje, ze jak masz bankowosc internetowa to wyciag elektroniczny
    > jest za free, a papier platny. Ale jak rezygnujesz z bankowosci
    > internetowej to papier masz juz za free. Przykladem jest Alior.

    To chyba jakaś niepisana promocja. TOiP nie wprowadza takowego wyjątku.

  • 18. Data: 2009-02-26 15:48:42
    Od: BK <b...@g...com>

    On Feb 26, 4:42 pm, Wojciech Nawara
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:

    > A to już było od dawna.

    Nie ja tam dostawalem zawsze, teraz byl news na ostatnim wyciagu, ze
    sie to zmieni. Szkoda - fajnie bylo zgarniac 7 kopert z polbanku :D

  • 19. Data: 2009-02-26 15:54:57
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    BK pisze:

    > Nie ja tam dostawalem zawsze, teraz byl news na ostatnim wyciagu, ze
    > sie to zmieni. Szkoda - fajnie bylo zgarniac 7 kopert z polbanku :D

    No to ja tak miałem od początku założenia konta. Od stycznia 2008.
    Rachunki 4, wyciągi docierały jedynie z tych rachunków, na których był
    jakikolwiek obrót.

    Albo inaczej - przy braku obrotów I saldzie równym 0 wyciągów nie było.
    Może to jest klucz.