  • 1. Data: 2008-06-16 07:12:59
    Temat: ksiazeczka mieszkaniowa
    Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup>

    Hej
    Czy ktos wie na jakiej zasadzie dziala "sprzedaz" ksiazeczki
    mieszkaniowej? oficjalnie mozna ja tylko scedowac na najblizsza rodzine.
    Poniewaz mozna cedowac wielokrotnie, to czy polega to na szukaniu
    wspolnych przodkow? ;)
    Marx

  • 2. Data: 2008-06-16 09:06:30
    Temat: Re: ksiazeczka mieszkaniowa
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marx" g353ps$7v9$...@n...ipartners.pl

> [...]
    > mieszkaniowej? oficjalnie mozna ja tylko scedowac na najblizsza rodzine.
    > Poniewaz mozna cedowac wielokrotnie, to czy polega to na szukaniu

    A jeśli tak -- do którego pokolenia, bo w końcu/początku
    wszyscy pochodzimy od Ewy i od Adama. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2008-06-16 09:27:01
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > "Marx" g353ps$7v9$...@n...ipartners.pl

    > A jeśli tak -- do którego pokolenia, bo w końcu/początku
    > wszyscy pochodzimy od Ewy i od Adama. ;)

    Dowolnego.... pod warunkiem, że wszyscy po drodze żyją... ;-)

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 4. Data: 2008-06-16 09:31:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Telesfor Baudot" g35c0u$274$...@n...news.neostrada.pl

    > Dowolnego.... pod warunkiem, że wszyscy po drodze żyją... ;-)

    Dusza ludzka jest nieśmiertelna!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2008-06-16 10:07:01
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    > "Telesfor Baudot" g35c0u$274$...@n...news.neostrada.pl

    > Dusza ludzka jest nieśmiertelna!!

    Owszem, ale w świetle prawa doczesnego nie jest uprawniona do
    podejmowania czynności prawnych jaką jest cesja.... ;-)

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 6. Data: 2008-06-16 10:09:41
    Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup>

    Telesfor Baudot pisze:

    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Owszem, ale w świetle prawa doczesnego nie jest uprawniona do
    > podejmowania czynności prawnych jaką jest cesja.... ;-)

    Panowie, kazda cesja to 70zl, wiec sila rzecz ilosc cesji jest
    ograniczona oplacalnoscia calego przedsiewziecia.
    Widze ze dobrze sie bawicie, ale moze cokolwiek na temat?
    Marx

  • 7. Data: 2008-06-16 10:13:55
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl>

    Telesfor Baudot pisze:

    > Dowolnego.... pod warunkiem, że wszyscy po drodze żyją... ;-)

    I każda cesja kosztuje, chyba coś około 70 zł, więc za długi łańcuszek
    może się średnio opłacać, wszystko zależy ile jest do wypłaty na tej
    książeczce.

    A tak BTW, nie wiecie czy jest w jakimś banku szansa na szybki kredyt
    bez wielkich formalności do sumy jaką mogę dostać po zakupie mieszkania
    z takiej książeczki. Wyliczyli mi że razem z premią bym miał około 35
    tys. i w sumie tyle mi brakuje aby coś kupić, mogę wziąć hipoteczny ale
    tu się zaczyna cały cyrk z wpisaniem hipoteki, ubezpieczeniami kredytu
    itp. co rodzi dodatkowe, niepotrzebne koszty.

    --
    Mariusz Rzepkowski ====================================
    Ogarnięcie wzrokiem przebiegu wydarzeń następuje wtedy,

  • 8. Data: 2008-06-16 15:05:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Telesfor Baudot" g35e1a$8ve$...@a...news.neostrada.pl

    > Owszem, ale w świetle prawa doczesnego nie jest uprawniona do
    > podejmowania czynności prawnych jaką jest cesja.... ;-)

    Wszystkiemu winna jest laicyzacja państwa!!!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'