  • 11. Data: 2005-08-10 18:21:37
    Temat: Re: książeczka ozczędnościowa PKO
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> writes:

    > A ja nie mogę swojej znaleźć. W banku powiedzieli mi po pokazaniu listu
    > że razem z odsetkami dostanę prawie 500zł (książeczka z 1995, połowa
    > sumy to odsetki) i trochę głupio się będę czul jak nie znajdę. :(

    Zgubiona ksiazeczke mozna odtworzyc.

    MJ

  • 12. Data: 2005-08-10 19:09:11
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Z Otchłani wyskoczył wredny demon, wcielił się w istotę znaną jako
    Michal Jankowski, która zaskrzeczała:

    > Zgubiona ksiazeczke mozna odtworzyc.

    Nie powiedzieli mi w banku o tej możliwości twierdząc że jedyny sposób
    na wyciągnięcie pieniędzy to znalezienie książeczki. Ale pewnie się po
    prostu nie opłaca odtwarzać, na pewni za darmo tego nie robią...

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 13. Data: 2005-08-11 20:41:55
    Od: "Adas" <s...@p...onet.pl>

    > Tak. 3zł za likwiadację książeczki.

    witam, opłata ale chyba jak chciałeś przelać na konto w innym banku, bo
    likwidacja jest bez opłat

  • 14. Data: 2005-08-11 20:44:47
    Od: "Adas" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Saiko Kila" <f...@p...vqrn.arg.cy> napisał w wiadomości
> [...]
    > na wyciągnięcie pieniędzy to znalezienie książeczki. Ale pewnie się po
    > prostu nie opłaca odtwarzać, na pewni za darmo tego nie robią...

    15 zł za umorzenie, przez miesiac musi wisiec komunikat o umorzeniu
    w/w(zgodnie z jakims tam rozporzadzeniem), pozniej wystawia Ci nowa, lub
    przeleja kase, jak byli pelnomocnicy to musza zlozyc oswiadczenie ze nie sa
    w jej posiadaniu

  • 15. Data: 2005-08-13 15:26:58
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Z Otchłani wyskoczył wredny demon, wcielił się w istotę znaną jako
    Adas, która zaskrzeczała:

> [...]
    > przeleja kase, jak byli pelnomocnicy to musza zlozyc oswiadczenie ze nie sa

    Dzięki, zobaczę czy pójdą na coś takiego.