  • 11. Data: 2006-01-14 23:54:07
    Temat: Re: kto i dlaczego dzwoni tak pozno
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Użytkownik "SebCz" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:op.s3a7s8uolfbakb@broot...

    > Numeru konta? A co w tym niebezpiecznego?

    Ktos wplaci Ci _odpowiednia_ kwote, po czym po jakims czasie poinformuje
    wlasciwa miejscowo prokurature rejonowa, ze nie uisciles stosownego podatku
    od darowizny... :-)

    Pozdr, Beniowa

  • 12. Data: 2006-01-15 09:46:18
    Od: "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl>

    "Krzysztof Szm." <k...@e...strefa.pl> wrote in message
    | Witam serdecznie wszystkich Szanownych Grupowiczów
    |
    | Czy jest możliwe aby przedstawiciel LUKASA dzwonił do mnie po
    godz. 20:00
    | z ofertą usług bankowych.
    | Warunkiem jednak była konieczność podania przeze mnie peselu i nr
    dowodu
    | osobistego.
    | Na marginesie gość - ponoć z banku - dzwonił z anonimowego
    numeru
    | telefonu co dodatkowo wzbudziło u mnie podejrzenie o nieuczciwe
    intencje.

    Zwyczajowo, akcje wychodzące telefoniczne zaczynają się o 9:00,
    kończą o 21:00. Wg mojej wiedzy im później, tym łatwiej kogoś
    zastać (szczególnie, że w bazach banków jest więcej telefonów
    stacjonarnych niż komórkowych).
    Pracownik dzwoniący z jakiegokolwiek Banku nie może wymienić
    jego nazwy do czasu, kiedy upewni się, że rozmawia z osobą do
    której dzwoni, gdyż ujawnienie informacji, że osoba posiada konto w
    konkretnym Banku, jest złamaniem tajemnicy bankowej. To oczywiste,
    że dzwonią z anonimowego numeru - to numer do akcji wychodzących -
    po 1. ciągle zajęty, a po drugie, jeśli chcesz do nich zadzwonisz
    używasz numeru 0800 XXX XXX.

    Pozdrawiam
    A.A. Surowiec

  • 13. Data: 2006-01-15 11:51:35
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl> writes:

> [...]
    > której dzwoni, gdyż ujawnienie informacji, że osoba posiada konto w
    > konkretnym Banku, jest złamaniem tajemnicy bankowej.

    A ja nikomu anonimowemu nie ujawnię swoich danych. Do widzenia.

    MJ

  • 14. Data: 2006-01-15 12:16:40
    Od: "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl>

    "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message

    wymienić

    | A ja nikomu anonimowemu nie ujawnię swoich danych. Do widzenia.

    Nie są anonimowi - zawsze przedstawiają się z imienia i nazwiska;-)
    Poza tym, możesz i zaproponować, że podasz tylko datę urodzenia,
    albo, żebyście czytali po jednej cyfrze na zmianę, żebyś był
    pewien, że on(a) już i tak ma te dane. A jak nie to możesz
    oczwiście powiedzieć "do widzenia" albo raczej "do usłyszenia".

    --
    Pozdrawiam!
    __________

    "What can be imagined, can be achieved"

  • 15. Data: 2006-01-15 16:30:38
    Od: "Krzysztof Szm." <k...@e...strefa.pl>

    > Nie są anonimowi - zawsze przedstawiają się z imienia i nazwiska;-)

    Myślę, że taka osoba jest dalej anonimowa, gdyż podając swoje imie i
    nazwisko i tak nie mamy możliwości weryfikacji tego co usłyszymy.
    Bo przecież czy osoba dzwoniąca do nas przedstawi się jako Kowalski Jan
    czy Herbert fon Karajan możemy w to uwierzyć lub nie ale dopóki tych
    danych w wiarygodny sposob nie zweryfikujemy to ta informacja jest dla nas
    bezwartościowa.

    Krzysztof Szm.

    Mów tylko wtedy, gdy Cię pytają ale żyj tak aby Cię pytano.

  • 16. Data: 2006-01-15 16:32:24
    Od: Arkadiusz Ryćkowski <adres.w@stopcce>

    Leszek napisał(a):
    > Krzysztof Szm. wrote:
    >
    > Do mnie dzwonili po 18-tej od mojego ubezpieczyciela - dla
    > przeprowadzenia ankiety w sprawie II filaru. Powiedziałem, że wolę
    > kontakt mojego agenta i odmówiłem ale potem zastanawiałem się również
    > nad godziną. Pani powiedziała, że dzwoni z W-wy, więc międzymiastowa i
    > dlatego zastanawiam się czy nie zaczynają dzwonić po 18-tej, żeby
    > obniżyć koszty. Czy sa niższe dla firm w godzinach wieczornych?
    może mają pakiet "darmowe wieczory i weekedny" ;)

    P. Arek

  • 17. Data: 2006-01-23 09:47:30
    Od: SebCz <b...@a...pl>

    > Ktos wplaci Ci _odpowiednia_ kwote, po czym po jakims czasie poinformuje
    > wlasciwa miejscowo prokurature rejonowa, ze nie uisciles stosownego
    > podatku
    > od darowizny... :-)

    No to ja _naprawdę_ poproszę o niekontrolowane wpłaty, podatkiem się
    zajmę, bez obaw :)

    SebCz