-
1. Data: 2002-09-19 11:24:13
Temat: kto jest "szefem" Zespołu Obsługi Kart WBK ?
Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>
w związku z brakiem odpowiedzi na pismo odnośnie ponownego rozpatrzenia
wniosku o podwyższenie limitu, chcę skierować pisemko do "szefa" działu
zajmującego się kartami oraz do wiadomości kilku "komórek" decyzyjnych banku
czy ktoś wie, gdzie najlepiej takie pisemko skierować , bo w WBK nie za
bardzo się orientują kto się tym zajmuje :) ?
--
pozdrawiam
Piotr Orzechowski
-
2. Data: 2002-09-20 09:42:30
Temat: Re: kto jest "szefem" Zespołu Obsługi Kart WBK ?
Od: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>
Użytkownik "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> napisał
w wiadomości news:amcc0p$6mg$1@news.tpi.pl...
> w związku z brakiem odpowiedzi na pismo odnośnie ponownego rozpatrzenia
> wniosku o podwyższenie limitu, chcę skierować pisemko do "szefa" działu
> zajmującego się kartami oraz do wiadomości kilku "komórek" decyzyjnych
banku
> czy ktoś wie, gdzie najlepiej takie pisemko skierować , bo w WBK nie za
> bardzo się orientują kto się tym zajmuje :) ?
ja tez walcze z BZWBK o podwyzszenie limitu kredytowego na karcie, obecnie
to juz tylko _dla_zasady_
po roku czasu ( uzytkowanie bez zadnyc przekroczen) chcialem podwyzszyc
limit na KK,
dostalem pisemko o odmowie bez wymienionego powodu.
Po wyslaniu pisma o ponowne rozpatrzenie, a w szczegolnosci podaniu powodu,
otrzymalem
odpowiedz, ze:
"[..] klient nie posiadajacy konta osobistego w BZWBK lub posiadajacy je
krocej niz 6 miesiecy
moze otrzymac limit w wysokosci
_maksymalnie_jednokrotnosci_miesiecznego_wynagrodzen
ia_netto_"
dodano jeszcze ze moje konto zostalo zamkniete w maju, (zamknalem m.in. z
tego powodu ze majac
karte kredytowa nie dostalem limitu kredytowego w koncie. a jest on raczej
niski)
procedury maja naprawde ostre, mojej mamie, ktora przenosila konto z innego
banku dali po przedstawieniu
historii rachunku tylko jednokrotnosc wplywu, mimo ze w innym banku miala
duzo wiecej.
mam zamiar dla zasady wyslac pisemko w sprawie o podejscie ze gdy nie ma sie
u nich konta to daje sie
mu minimalne limity ( a znaja moja osobe ale dobrych paru lat, mialem tak
konta).
aha Piotr, szukasz jakiegos szefa, moje pismo podpisal Andrzej Stryjski,
Dyrektor ds. Kredytow
pozdrawiam
SirmarK
-
3. Data: 2002-09-20 10:25:11
Temat: Re: kto jest "szefem" Zespołu Obsługi Kart WBK ?
Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>
Użytkownik "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl> napisał w wiadomości
news:ameqfm$7pm$1@korweta.task.gda.pl...
> aha Piotr, szukasz jakiegos szefa, moje pismo podpisal Andrzej Stryjski,
> Dyrektor ds. Kredytow
a moje pismo było podpisane przez Panią Dorotę Brzozę, Managera ds. Obsługi
i Reklamacji. Przy czym była to standardowa odpowiedź (wg formularza :) ) i
do tego wysłali ją do mnie dwukrotnie - niezły mają bałagan
ale nie chcę już korespondować z managerami ds reklamacji - szczególnie, że
każdy w centrum kart podaje inne nazwisko i inną funkcję swojego
przełożonego
od rzecznika prasowego otrzymałem (nie bez trudności) informację, że
przełożonym centrum kart jest Dyrektor Obszaru E-Business, Pan Jędrzej
Marciniak i tam kieruję reklamację na brak odpowiedzi na reklamację :)
i być może ich decyzja była zasadna, ale nie powinni "olewać" pism klientów
i podawać "standardowych powodów" odmowy, jednocześnie zapewniając o
starannej analizie wniosku
pozdrawiam
Piotr Orzechowski
-
4. Data: 2002-09-20 12:25:48
Temat: Re: kto jest "szefem" Zespołu Obsługi Kart WBK ?
Od: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>
Użytkownik "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> napisał
w wiadomości news:amet3a$sd2$1@news.tpi.pl...
> a moje pismo było podpisane przez Panią Dorotę Brzozę, Managera ds.
Obsługi
> i Reklamacji. Przy czym była to standardowa odpowiedź (wg formularza :) )
i
> do tego wysłali ją do mnie dwukrotnie - niezły mają bałagan
pierwsze pismo tez dostalem od tej Pani i tez byla standardowa bez
konkretow.
> i być może ich decyzja była zasadna, ale nie powinni "olewać" pism
klientów
> i podawać "standardowych powodów" odmowy, jednocześnie zapewniając o
> starannej analizie wniosku
dokladnie sie zgadzam.
powiem jeszcze tylko ze na odpowiedz na druga rekamacje czekalem az 26 dni.
juz myslalem ze gdzies zginela
pozdro
SirmarK