  • 1. Data: 2009-11-02 09:17:43
    Temat: kto kogo straszy
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---Cytat---
    Do 2013 r. na wypłatę emerytur może zabraknąć blisko 300 miliardów zł.
    To tyle, ile państwo wyda w przyszłym roku na wszystko, co zaplanowało w
    budżecie, pisze "Gazeta Wyborcza".

    ---Koniec---

    a ktoś tu mówił , że to ja się boję i straszę....

  • 2. Data: 2009-11-02 09:28:57
    Temat: Re: kto kogo straszy
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Do 2013 r. na wypłatę emerytur może zabraknąć blisko 300 miliardów zł. To
    > tyle, ile państwo wyda w przyszłym roku na wszystko, co zaplanowało w

    Tu nie skomentuję, bo cytujesz koszerną Wyborną, a to sama agentura i same
    kłamstwa.

  • 3. Data: 2009-11-02 09:42:03
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Jerzy Olszewski wrote:

> [...]
    > budżecie, pisze "Gazeta Wyborcza".
    >
    > ---Koniec---
    >
    > a ktoś tu mówił , że to ja się boję i straszę....

    Królem tych wszystkich Twoich cytatów jest słowo "może". W powyższym
    przypadku może zabraknie 300 może 3300, a może 33300. Słowo może jest
    pojemne. Dziennikarze używają słowa może bo przy okazji może więcej
    sprzedadzą gazet bo może kogoś jeszcze przestraszą. A może ty z nimi
    współpracujesz i może Ci za to płacą może ciężkie pieniądze. Wiem jakie ale
    nie powiem. Tzn może wiem.

  • 4. Data: 2009-11-02 09:56:18
    Od: " azszxz" <a...@W...gazeta.pl>

    Baranie Olszewski,
    skonczysz juz z tym debilnym przegladem prasy?
    To ma byc grupa dotycząca gpw a nie wynurzen chorego
    psychicznie palanta.

  • 5. Data: 2009-11-02 11:19:29
    Od: "Mieciu.AP Szuszczkiewicz" <m...@w...pl>

    Witam!
    Skippy tak cynicznie nie możesz się wyrażac o glównym mentorze prowadzącym
    kiedys GW.
    Uderzasz w towarzystwo salonowe.
    Przecież w glośnej akcji przecieku hazardu tam mialeś glówne i podstawowe
    kierunki interpretacji zdarzeń.
    Ta gazeta to jak "Poradnik lektora", taka broszurka wydawana przez KW
    jedynej slusznej partii.
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-11-02 11:25:58
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Mieciu.AP Szuszczkiewicz" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:hcmfpd$nqt$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Witam!
    > Skippy tak cynicznie nie możesz się wyrażac o glównym mentorze prowadzącym
    > kiedys GW.

    Mnie wyłącznie śmieszy wykorzystywanie bądź nieuznawanie treści czegokolwiek
    w zależności czy to pasuje czy nie (*)
    A tak robi Jurek.
    Raz to jest ogólna krytyka "Wybornej" po całości, a tu mamy do czynienia z
    jej cytowaniem (*)

    > Uderzasz w towarzystwo salonowe.
    > Przecież w glośnej akcji przecieku hazardu tam mialeś glówne i podstawowe
    > kierunki interpretacji zdarzeń.

    Przeciek co do lepcia podobnie.
    Ja nie widzę różnicy.

    > Ta gazeta to jak "Poradnik lektora", taka broszurka wydawana przez KW
    > jedynej slusznej partii.

    Nie czytałem :)
    Ale domniemywam, że działania które opisałem wyżej (*) były tamże zapisane,
    podobnie jak w każdym innym podręczniku manipulacji.

  • 7. Data: 2009-11-02 11:30:27
    Od: "Mieciu.AP Szuszczkiewicz" <m...@w...pl>

    Witam!
    Skippy poszukaj w archiwach. Dodatkowo przejrzyj "Nowe drogi", wspanialy
    miesięcznik.

  • 8. Data: 2009-11-02 12:36:13
    Od: "Duch" <n...@n...com>

    "totus" <t...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > pojemne. Dziennikarze używają słowa może bo przy okazji może więcej
    > sprzedadzą gazet bo może kogoś jeszcze przestraszą.

    Ale akurat ta sprawa jest znana i sprawa brakow w ZUSie to jedna
    z najtrudniejszych spraw z ktorymi bedzie musiala zmierzyc sie Polska
    w przyszlosci.

    W przyszlym roku juz wiadomo ze braknie w ZUS 40 mld.
    A z roku na rok bedzie coraz gorzej.
    Same prognozy ZUS mowia ze do 2012 braknie cos pomiedzy 180 mld
    a 250 mld.

    Zreszta w 2006 roku bodajrze, liczba pracujacych spadla ponizej nie
    pracujacych
    w wieku pracy (bioracych zasilki, przedwczesne emerytury itd.).

    Sytuacje nie wyglada najlepiej, tym bardziej ze Rostowski zrobil dziure na
    57 mld.
    A kazdy obywatel juz jest zadluzony jest na 19 tys zlotych.

    Dlugi coraz wieksze i co gorsza, panstwo sie coraz bardziej zadluza.
    ZUS w coraz gorszej sytuacji.

    Pozdr,
    Duch

  • 9. Data: 2009-11-02 15:50:10
    Od: sorden <s...@u...pl>

    Jerzy Olszewski wrote:

> [...]
    > budżecie, pisze "Gazeta Wyborcza".
    >
    > ---Koniec---
    >
    > a ktoś tu mówił , że to ja się boję i straszę....

    Wreszcie wiemy kto czyta ta okropna GW!

    --
    in

  • 10. Data: 2009-11-02 17:25:33
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Duch wrote:

> [...]
    > A kazdy obywatel juz jest zadluzony jest na 19 tys zlotych.
    >
    > Dlugi coraz wieksze i co gorsza, panstwo sie coraz bardziej zadluza.

    Ale czy to co napisałeś powyżej poważa zdanie, że "w przyszłym roku w ZUS
    może zabraknąć 33300 mld złotych"? Sam napisałeś, że zabraknie 40 albo coś
    między 180 a 250. Ja tą drugą granicę przesuwam na 33300. Nic z tego nie
    wynika poza intencją żeby zasugerować, że wszyscy będziemy umierać w rowie
    ze ściekami od głodu i chorób bo na nic pieniędzy nie będzie. Wszystko
    ukradł rudy i trzyma w tapczanie w Sopocie.