  • 1. Data: 2008-06-28 16:29:12
    Temat: kto wyda dodatkowa karte SZYBKO
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    spóźniłem się. który bank wyda mi szybko i bez zbędnych formalności* dodatkową
    kartę do mojego konta? do piątku?

    mbank?
    inteligo?
    lukas?
    fortis?

    a może szybko dostanę kredytówkę? kto wytłoczy szybciej, także do piątku:

    citibank (mam mc)?
    millenium (mam amex)?
    raiffeissen (visa)?

    a może jest jeszcze inne rozwiązanie, żebym zaopatrzył kogoś w kartę
    'wszelkowypadkową' i około 1000 złotych na niej do piątku?

    (najchętniej jednak podpiętą do mojego rachunku)

  • 2. Data: 2008-06-28 16:36:59
    Temat: Re: kto wyda dodatkowa karte SZYBKO
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 28 Jun 2008 18:29:12 +0200, Konrad N>S> wrote:

    > a może jest jeszcze inne rozwiązanie, żebym zaopatrzył kogoś w kartę
    > 'wszelkowypadkową' i około 1000 złotych na niej do piątku?

    W Citi i Polbanku karty debetowe do rachunku wydają od ręki w oddziale przy
    zakładaniu konta ("drukują" na zapleczu). Nie wiem jak z kartami
    dodatkowymi. Podobnie chyba z kartami niespersonalizowanymi w Eurobanku.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 3. Data: 2008-06-28 17:47:40
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Konrad N>S> pisze:

    > a może jest jeszcze inne rozwiązanie, żebym zaopatrzył kogoś w kartę
    > 'wszelkowypadkową' i około 1000 złotych na niej do piątku?

    Sprawdz jeszcze karty prepaid w BZWBK i w ING.
    Lub zalozenie bezplatnego konta w Polbanku z glowna i dodatkowa (od
    reki) i zasilenie tego konta na czas wyjazdu tej osoby.

    Osobiscie mialem problem z Eurobankiem - mimo wydania
    niespersonalizowanej glownej i dodatkowej od reki nie udalo im sie
    aktywowac KK dodatkowej dla nieletniego podpietej do mojej glownej.

    Masz jeszcze pewne szanse, ze jesli w citi przed poludniem zalatwicie
    formalnosci, to do piatku zdaza doslac karte dodatkowa.

    Chyba najbezpieczniejszy uklad to konto z dodatkowa w Polbanku jako
    rezerwe jesli Citi sie nie wyrobi.

  • 4. Data: 2008-06-28 17:49:40
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    krzysztofsf pisze:

    > Lub zalozenie bezplatnego konta w Polbanku z glowna i dodatkowa (od
    > reki) i zasilenie tego konta na czas wyjazdu tej osoby.

    W Polbanku mozesz karty podpiac pod konto oszczednosciowe - 6%, tak wiec
    wplacajac tam pieniadze pod wydatki tej osoby nie zostawisz ich na
    nieoprocentowanym rorze.

  • 5. Data: 2008-06-28 21:00:02
    Od: "Satchu S." <s...@W...gazeta.pl>

    Marcin Mokrzycki:

    > W Citi i Polbanku karty debetowe do rachunku wydają od ręki w oddziale przy
    > zakładaniu konta ("drukują" na zapleczu). Nie wiem jak z kartami
    > dodatkowymi. Podobnie chyba z kartami niespersonalizowanymi w Eurobanku.

    Przeklejam na prośbę kolegi, którego postu wysłanego na serwer onetowski nie
    widać:

    A jak z warunkiem "bez zbędnych formalności"?

    Czy dostanę tą kartę bez obecności osoby dla której ją potrzebuję?
    Nawet nie mając jej dowodu osobistego, ani jego kserokopii?

    Czy wystarczy że podam, że na karcie ma być "Jan Kowalski" i dostanę taką
    kartę do rachunku w Citi lub Polbanku?

    Stachu S.

  • 6. Data: 2008-06-28 21:01:54
    Od: "Satchu S." <s...@W...gazeta.pl>

    krzysztofsf:

    > W Polbanku mozesz karty podpiac pod konto oszczednosciowe - 6%, tak wiec
    > wplacajac tam pieniadze pod wydatki tej osoby nie zostawisz ich na
    > nieoprocentowanym rorze.

    Przeklejam na prośbę kolegi post, który wysłany na serwer onetu jest
    niewidoczny:

    będę mógł kartę dodatkową wyrobić podając jedynie imię i nazwisko osoby
    docelowej?
    np. nowak jan ma być na karcie, a ja nie mam nawet jego/jej danych, ani tej
    osoby ze mną nie ma fizycznie?
    będą wymagane jakieś dokumenty poza moimi? dane tego kogoś?

    Stachu S.

  • 7. Data: 2008-06-28 21:08:01
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Satchu S. pisze:
> [...]
    > osoby ze mną nie ma fizycznie?
    > będą wymagane jakieś dokumenty poza moimi? dane tego kogoś?

    Nie . Musi zawrzec umowe o korzystanie z bankiem.

    To pozostaje ci tylko prepaid.

    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/38731
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/28835

    Chyba, ze tamta osoba sama sobie wyrobi konto oszczednosciowe z karta w
    Polbanku, a ty zasilisz. Zakladam, ze chodzi o osobe z innej miejscowosci.

  • 8. Data: 2008-06-28 21:32:41
    Od: "Satchu S." <s...@W...gazeta.pl>

    krzysztofsf

    > To pozostaje ci tylko prepaid.
    > http://www3.ingbank.pl/u235/navi/38731
    > http://dlaciebie.bzwbk.pl/28835

    Któraś z tych kart jest w czymś lepsza?
    Są miedzy nimi jakieś różnice w użytkowaniu?
    Albo problemy w akceptacji w POS lub w bankomatach?

    Kartą ma zostać obdarowana osoba wyjeżdżająca na wakacje.
    Ma to być karta bezproblemowa, na wszelki wypadek, do awaryjnego użytku,
    dająca dostęp do gotówki w razie potrzeby.
    Także ma pozwalać płacić w termianlach w punktach usługowych lub sklepach.

    Kasa nie duża, tysiąc złotych na wszelki wypadek/w prezencie.

    Stachu S. [za K>N>S>]

  • 9. Data: 2008-06-28 22:18:44
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-06-28 23:00, Satchu S. stwierdził, że:
    > Czy wystarczy że podam, że na karcie ma być "Jan Kowalski" i dostanę taką
    > kartę do rachunku w Citi lub Polbanku?

    Oczywiście, że nie. Musisz ustanowić pełnomocnika do rachunku (albo
    współwłaściciela),a to wymaga co najmniej złożenia wzoru podpisu przez
    niego.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 10. Data: 2008-06-29 07:39:04
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Satchu S. pisze:
> [...]
    > Także ma pozwalać płacić w termianlach w punktach usługowych lub sklepach.
    >
    > Kasa nie duża, tysiąc złotych na wszelki wypadek/w prezencie.

    Poczytaj opisy - roznia sie limitami - nie wszystkie przyjma jednorazowo
    tysiac zl - moze byc koniecznosc przelewania uzupelnienia wkladu.
    Trzeba tez podzwonic po oddzialach, bo pisano, ze czasem nie maja.