  • 1. Data: 2008-11-08 19:56:50
    Temat: które banki mają kłopot z kredytami w CHF?
    Od: click <c...@p...op.pl>

    KNF pisze w komunikacie z 6 listopada:
    Zdaniem Komisji Nadzoru Finansowego banki, które mają trudności z
    pozyskiwaniem finansowania w CHF powinny wycofać z oferty kredyty
    udzielane w tej walucie. Nie wywiązywanie się z umów podpisanych z
    kredytobiorcami, w tym także opóźnianie lub brak wypłaty kredytu jest
    podstawą do podjęcia działań interwencyjnych przez nadzór.
    http://www.knf.gov.pl/komisja_i_urzad_komisji/komisj
    a/komunikaty_knf/

    ktos wie, ktore?
    mi w ING mowili tylko tyle, ze generalnie jest klopot z pozyskaniem
    CHF, ale oni nadal udzielaja kredytow
    --
    c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
    Cigarettes and coffee, man, that's a combination

  • 2. Data: 2008-11-08 23:13:49
    Temat: Re: które banki mają kłopot z kredytami w CHF?
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 08 Nov 2008 20:56:50 +0100, click napisał(a):

    > ktos wie, ktore?
    > mi w ING mowili tylko tyle, ze generalnie jest klopot z pozyskaniem CHF,
    > ale oni nadal udzielaja kredytow

    Dombank już się wycofał, oficjalnie:
    http://tinyurl.com/dombank-bez-chf

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2008-11-09 00:21:28
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "click" <c...@p...op.pl> wrote in message
> [...]
    > --
    > c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
    > Cigarettes and coffee, man, that's a combination

    Dombank i NobleBank
    wiesz czyje to...

  • 4. Data: 2008-11-09 08:27:34
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 09 Nov 2008 01:21:28 +0100, george napisał(a):

    Cigarettes and coffee, man, that's a combination ;-)

    > Dombank i NobleBank
    > wiesz czyje to...

    Tak, tak, Boba Budowniczego ;-)

  • 5. Data: 2008-11-09 11:37:23
    Od: click <c...@p...op.pl>

    Olgierd pisze:

    > Cigarettes and coffee, man, that's a combination ;-)

    > Tak, tak, Boba Budowniczego ;-)

    przekonam sie za + - tydzien
    ale cos mi mowi, ze nie tylko oni

    dobra z innej manki
    ktos ostatnio wziol? i gdzie? ;)

  • 6. Data: 2008-11-09 21:01:34
    Od: "Krzys (ztof) nie cierpię oficjalnej formy mojego imienia Ziółkowski" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Polbank.
    W praktyce nie udzielaja kredytow hipotecznych.