  • 1. Data: 2004-07-26 13:15:28
    Temat: ktore konto wybrac : Lukas czy mBank
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Witam,

    Chce przeniesc swoje konto (z PKO BP) do jednego z bankow internetowych.
    Lukas'a lub mBank'u.

    Zastanawiam sie nad kontem e-Konto Pro w Lukasie oraz eKonto/eMax w mBanku.
    Zalezy mi na latwym dostpie poprzez Neta oraz wyplacie raz na jakis czas
    kasy (okolo 4-5 tysiecy).

    Ktory z bankow wg Was jest lepszy i wg Was dlaczego ??

    za sugestje dziekuje
    Piotrek,

  • 2. Data: 2004-07-26 13:24:12
    Temat: Re: ktore konto wybrac : Lukas czy mBank
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 26 Jul 2004 15:15:28 +0200, w <ce306b$qeo$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "Piotrek" <p...@b...pl> napisał(-a):

> [...]
    > kasy (okolo 4-5 tysiecy).
    >
    > Ktory z bankow wg Was jest lepszy i wg Was dlaczego ??

    Ja bym wybrał Pro, ponieważ nie lubię parabanków :)).

  • 3. Data: 2004-07-26 13:25:14
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    "Piotrek" <p...@b...pl> napisał(-a):

> [...]
    > kasy (okolo 4-5 tysiecy).
    >
    > Ktory z bankow wg Was jest lepszy i wg Was dlaczego ??

    I jeszcze jedno: jakbyś napisał Lukas czy Multibank, to może Lukas wypadłby
    gorzej.

  • 4. Data: 2004-07-26 13:57:24
    Od: "Lelek" <l...@g...pl>

    > Ktory z bankow wg Was jest lepszy i wg Was dlaczego ??

    Ja bym wybral mBank, bo Lukas jest coraz gorszy: niby ma placowki, ale zeby
    wplacic kase trzeba odstac swoje dwie godziny, wiec Lukas jest wg. mnie
    obecnie bardziej bankiem wirtualnym -niestety- niz "marmurkiem".
    Poza tym w mBanku jest wieksza mozliwosc dysponowania pieniedzmi, nie trzeba
    tworzyc tej 5k rezerwy by miec bezplatna obsluge konta (o of linowosci
    Lukasa i innych znanych cechach nie bede wspominal)

    Pozdrv

    lelek

  • 5. Data: 2004-07-26 14:52:40
    Od: MiKo <m...@n...pl>

    Piotrek wrote:
> [...]
    > Zalezy mi na latwym dostpie poprzez Neta oraz wyplacie raz na jakis czas

    Wybierz obydwa. Przy 5k w LB obydwa konta masz darmowo i bedziesz mogl
    korzystac.
    Ja mam oba i z obu korzystam - z LB przelewy (darmowe), z mB wyplaty z
    bankomatow i platnosci karta.
    Poza tym jak glosi madrosc ludowa, nigdy nie nalezy ufac tylko jednemu
    bankowi - zawsze miec lepiej jeden w rezerwie (na wypadek przerwy
    konserwacyjnej w najmniej odpowiednim momencie).

    > Ktory z bankow wg Was jest lepszy i wg Was dlaczego ??

    Zaden nie jest lepszy. Kazdy ma plusy i minusy. Ja bym powiedzial ze
    obydwa w/w sa wzglednie dobre. Ale to zalezy od indywidualnych potrzeb.

    Miko

  • 6. Data: 2004-07-26 20:24:45
    Od: "opolanin" <o...@p...fm_MAPS_ON_>

    Użytkownik "Lelek" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wplacic kase trzeba odstac swoje dwie godziny, wiec Lukas jest wg. mnie
    > obecnie bardziej bankiem wirtualnym -niestety- niz "marmurkiem".

    wszystko zalezy od placowki/miasta, ale nie mow ze stales w kolejce 2
    godziny bo nie wierze!
    fakt - czasami jak babcie/dziadki za raty placa to dluzej trzeba postac ale
    MOZNA wplacic/wyplacic gotowke

> [...]
    > tworzyc tej 5k rezerwy by miec bezplatna obsluge konta (o of linowosci
    > Lukasa i innych znanych cechach nie bede wspominal)

    jak gosc sie pyta o 4-5kpln wyplat to pewnie 5kpln zeby lezalo srednio na
    miesiac to nie ma problemu, a w dodatku to oprocentowanie pro jest i tak
    wieksze niz emax ze o tokenie juz nie wspomne.

    ja bym polecal pro i vw zamiast emax - zreszta sam tak mam i nie narzekam.
    to wszystko zalezy jeszcze do czego komu konto potrzebne.

    pozdrawiam
    opoolanin

  • 7. Data: 2004-07-26 20:40:31
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 26 Jul 2004 22:24:45 +0200, w <ce3pdr$91t$1@achot.icm.edu.pl>, "opolanin"
    <o...@p...fm_MAPS_ON_> napisał(-a):

    > wszystko zalezy od placowki/miasta, ale nie mow ze stales w kolejce 2
    > godziny bo nie wierze!

    Często wpłacam w Lukasie -- kolejek nie ma, parę razy zdarzyło się chwile
    poczekać.

  • 8. Data: 2004-07-27 07:37:34
    Od: jos <j...@u...z.pl>

    Użytkownik MiKo napisał:

    > Zaden nie jest lepszy. Kazdy ma plusy i minusy. Ja bym powiedzial ze
    > obydwa w/w sa wzglednie dobre. Ale to zalezy od indywidualnych potrzeb.

    Ładna odpowiedź. I jak sądzę, trafna. Banki internetowe mają to do
    siebie, że najlepiej mieć konta w 2-3 i korzystać z tego, co dany bank
    ma najlepsze. Dobrą rzeczą jest też posiadanie kart rozliczanych przez
    co najmniej dwa banki i centra rozliczeniowe -- czasami niestety można
    się przekonać, że technika jest zawodna.

    J.

  • 9. Data: 2004-07-27 08:44:07
    Od: "Lelek" <l...@g...pl>

    > godziny bo nie wierze!
    Oczywiecie, ze MOZNA, ale po 2 h. To prawda, nie dostalem do tych dwoch, bo
    po 1,5 bylo jeszcze 6 osob (jak wchodzilem 16), a czasu juz po prostu mi
    braklo. Dzialo sie to nie raz i nie w jednym miescie, wiec ostrzegam...

    > fakt - czasami jak babcie/dziadki za raty placa to dluzej trzeba postac
    ale
    > MOZNA wplacic/wyplacic gotowke
    Niestety, z przeprowadzonego przy okazjki "monitoringu", zauwazylem, ze
    ludzie (takze babcie/dziadki) pytaja o zdolnosc kredytowa, a to chwile
    trwa...

    Pozdrv

    lelek