  • 1. Data: 2005-11-05 21:11:29
    Temat: ktory bank wybrac?
    Od: Madzik <m...@o...pl>

    witam,
    prosze o porade. chodze do pierwszej klasy liceum i chcialabym zalozyc w
    banku konto bo akurat wzbogacilam sie o 400zl a nie chce ich wydac tak
    ot. problem w tym ze kompletnie nie wiem ktory bank wybrac. chcialabym
    miec do tego konta karte bankomatowa i najlepiej zebym moje konto mogla
    obslugiwac takze przez internet. jakies propozycje?

  • 2. Data: 2005-11-05 21:17:21
    Temat: Re: ktory bank wybrac?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Madzik wrote:
> [...]
    > wybrac. chcialabym miec do tego konta karte bankomatowa i najlepiej
    > zebym moje konto mogla obslugiwac takze przez internet. jakies

    Inteligo.

    www.inteligo.pl

    przyszłość/ Woody Allen

  • 3. Data: 2005-11-05 22:04:18
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Madzik napisał(a):

> [...]
    > miec do tego konta karte bankomatowa i najlepiej zebym moje konto mogla
    > obslugiwac takze przez internet. jakies propozycje?

    mBank

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-11-05 23:03:29
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    Uzytkownik "Madzik" <m...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > tego konta karte bankomatowa i najlepiej zebym moje konto mogla obslugiwac
    > takze przez internet. jakies propozycje?

    VW

    :)

    MAd Hat
    ter

  • 5. Data: 2005-11-05 23:37:22
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-11-06 00:03, osobnik podający się za $$Szalony_Kapelusznik$$,
    śmiał stwierdzić, iż:

    > VW

    A testuję sobie od miesiąca ichniejszy złoty pakiet. Ogólnie jest OK
    (poza tym, że na karty trzeba czekać ponad 2 tygodnie), gdyby nie ten
    beznadziejny kanał dostępu, jakim jest internet. Na szczęście jest to
    rachunek bardziej pomocniczy, więc marudzić nie będę :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 6. Data: 2005-11-06 10:32:08
    Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl>

    Madzik <m...@o...pl> napisal(a):

> [...]

    >miec do tego konta karte bankomatowa i najlepiej zebym moje konto mogla
    >obslugiwac takze przez internet. jakies propozycje?

    izzyKonto w mBanku bo nie masz jeszcze 18 lat. Obsluga tylko przez
    internet ;) Wplacic te 400zl mozesz w mKiosku (ale jest ich malo) lub
    na Poczcie (prowizja 2,5zl).

    --
    BW,
    http://www.bwportal.pl

  • 7. Data: 2005-11-06 11:52:26
    Od: Madzik <m...@o...pl>

    a co sadzicie o izzy banku?

  • 8. Data: 2005-11-06 18:00:17
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Madzik napisał:
    > a co sadzicie o izzy banku?

    IzzyBank to mBank. IzzyKonto to rachunek młodzieżowy, odpowiednik eKONTA
    w mBanku. Jest całkiem OK. Można wyrobić do niego kartę debetową VISA
    Electron i pobierać za jej pomocą gotówkę z konta przez bankomaty, bądź
    płacić tą kartą w sklepie.

    Jedynie co mnie denerwuje to ten portalik - http://www.izzybank.pl/ Jego
    autorom należy się smoła i pierze nie tylko za sam wygląd ale i za
    ogłupiające, pseudomłodzieżowe teksty...

    K.

  • 9. Data: 2005-11-06 19:00:51
    Od: Madzik <m...@o...pl>

    Użytkownik Krystek napisał:

> [...]
    > autorom należy się smoła i pierze nie tylko za sam wygląd ale i za
    > ogłupiające, pseudomłodzieżowe teksty...

    obramowka nie jest wazna...
    a czy korzystanie z ich serfisu konta jest bezpieczne?

  • 10. Data: 2005-11-06 23:15:43
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Madzik napisała:
    > a czy korzystanie z ich serfisu konta jest bezpieczne?

    Cóż, od mBanku gorzej zabezpieczony nie będzie. To jest ten sam
    standard. Generalnie jest tak samo bezpieczne jak korzystanie z innych
    serwisów bankowych wymagających logowania z hasłem. Transmisja odbywa
    się szyfrowanym kanałem SSL przez przeglądarkę. Logowanie do izzyKONTA
    odbywa się przez stronę logowania mBanku, więc nie ma obaw. Należy
    jedynie sprawdzić czy certyfikat w przeglądarce (po kliknięciu w
    "kłódeczkę") jest ważny (tzn. nie wygasł).

    K.