  • 11. Data: 2005-11-07 08:13:12
    Temat: Re: ktory bank wybrac?
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > na Poczcie (prowizja 2,5zl).

    tak to chyba bylo w XXw aktualnie to jest 3.50zl

  • 12. Data: 2005-11-07 08:48:06
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

    Odwrotnie http://www.poczta-polska.pl/dtc_finansowe_wplaty.htm

  • 13. Data: 2005-11-07 14:16:52
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > Odwrotnie http://www.poczta-polska.pl/dtc_finansowe_wplaty.htm

    rzeczywiscie cos tam namieszali - raz taniej raz drozej ale generalnie odradzal
    bym ten kanal zwlaszcza przy wplatach powyzej 1000zl (0,5% prowizji)

  • 14. Data: 2005-11-07 19:19:33
    Od: "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl>

    "Madzik" <m...@o...pl> wrote in message
    | witam,
    | prosze o porade. chodze do pierwszej klasy liceum i chcialabym
    zalozyc w
    | banku konto bo akurat wzbogacilam sie o 400zl a nie chce ich
    wydac tak
    | ot. problem w tym ze kompletnie nie wiem ktory bank wybrac.
    chcialabym
    | miec do tego konta karte bankomatowa i najlepiej zebym moje konto
    mogla
    | obslugiwac takze przez internet. jakies propozycje?

    Mam te wszystkie konta, ktore tu byly wymieniane tj. mBank,
    Inteligo, VW.
    Jesli jestes mlody to pewnie nie zawsze bedziesz mial duzo na
    rachunku, wiec VW bedzie cie "lupilo" co miesiac i Inteligo tez
    (oplata za prowadzenie). W VW jest tak jak w mBanku tylko wyzsza
    oplata za prowadzenie, której nie wynagrodza Ci tansze przelewy,
    trudniej sie dodzwonic, mniej wygodnie i jeszcze pare wad...
    Poczytam na stronie mBanku i Inteligo. Ogolnie ja wybralbym mBank -
    taniej, 0 stalych kosztow, swietny dostep przez internet, infolinia
    cala dobe, KK dla studentów (jak juz bedziesz studentem), darmowe
    fundusze, rachunek maklerski.
    Inteligo za to podobno ma darmowe wplaty (ale ja na przyklad zawsze
    wszystko przelewem dostaje) i karte, która dziala w internecie.

  • 15. Data: 2005-11-08 08:58:09
    Temat: najlepiej wybrac bank
    Od: "konrad" <k...@w...pl>

    Moim zdaniem najlepiej wybrac Kredyt Bank poniewaz w nim pracuje i mmy
    naprawde mile oprocentowania.

  • 16. Data: 2005-11-08 08:58:10
    Od: "Grzegorz" <g...@w...pl>

    Cos mi mowi ze najlepszym bankiem jest Eurobank poniewaz w reklamach
    telewizyjnych wydaje sie dobrym.

  • 17. Data: 2005-11-10 22:06:28
    Temat: Re: najlepiej wybrac bank
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 8 Nov 2005 09:58:10 +0100, "Grzegorz" <g...@w...pl> wklepał(-a):

    >Cos mi mowi ze najlepszym bankiem jest Eurobank poniewaz w reklamach
    >telewizyjnych wydaje sie dobrym.

    A Słowacki wielkim poetą był... bo jakże nie, skoro tak?!