  • 1. Data: 2003-04-16 18:22:07
    Temat: który fundusz ?
    Od: "veni VIDI vici" <s...@o...pl>

    Który fundusz z bezpiecznych polecacie, najlepiej z dostępnych poprzez
    mbank?
    interesuje mnie horyzont kilkumiesieczny.

    Pozdrawiam

    Quba
    www.superszkolenia.pl

  • 2. Data: 2003-04-16 19:03:05
    Temat: Re: który fundusz ?
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    veni VIDI vici wrote:
    > Który fundusz z bezpiecznych polecacie, najlepiej z dostępnych poprzez
    > mbank?
    > interesuje mnie horyzont kilkumiesieczny.

    Przy tak krótkim horyzoncie czasowym i takim oprocentowaniu jak w
    mBanku, proponuję Ci dać sobie spokój z funduszami i trzymać pieniądze w
    mBanku.

  • 3. Data: 2003-04-17 07:49:58
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    Pelos wrote:

    > Użytkownik "veni VIDI vici" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja tez poprosilbym o opinie. Ale ja chcialbym cos na dwa lata wpakowac 6
    > kPLN - 10 kPLN.
    > Czy warto ? Jakis fundusz pieniezny moze ?
    > Pomozcie.

    To juz rozsadna perspektywa dla funduszy rynku pienieznego i
    obligacyjnych. Mozna sie nawet zastanowic nad jakims z gatunku
    zrownowazonych lub stabilnego wzrostu.

  • 4. Data: 2003-04-17 08:00:35
    Od: "Pelos" <p...@p...pl>

    --
    Pelos
    http://www.pelos.pl

  • 5. Data: 2003-04-17 08:10:58
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Kamil Kosinski" <k...@...tak.dalej> napisał w wiadomości

    > Przy tak krótkim horyzoncie czasowym i takim oprocentowaniu jak w
    > mBanku, proponuję Ci dać sobie spokój z funduszami i trzymać pieniądze w
    > mBanku.

    Konserwatysta ;-) Wyczytałeś to gdzieś i powtarzasz...
    Spójrz, że na co najmniej kilku funduszach można zarobić lepiej niż na
    eMakisie. A póki co jeszcze w tym roku czeka nas kilka kolejnych obniżek
    stóp RPP - więc fundusze obligacyjne nadal będą dawały lepszy zysk niż
    lokata w banku.

    RJCz

  • 6. Data: 2003-04-17 08:12:41
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    Rafa? J. Czeka?a wrote:

    > Konserwatysta ;-) Wyczytałeś to gdzieś i powtarzasz...
    > Spójrz, że na co najmniej kilku funduszach można zarobić lepiej niż na
    > eMakisie.

    Nie bedac klientem mBanku zapomnialem raczej o tym, ze nie pobiera sie
    tam oplat dystrybucyjnych, co w krotkim horyzoncie czasowym dosc
    istotnie zmienia oplacalnosc inwestycji.

  • 7. Data: 2003-04-17 09:18:42
    Od: brodsky <d...@t...SPAM.pl>

    On Thu, 17 Apr 2003 10:00:35 +0200, Pelos wrote:

    >Ja tez poprosilbym o opinie. Ale ja chcialbym cos na dwa lata wpakowac 6
    >kPLN - 10 kPLN.
    >Czy warto ? Jakis fundusz pieniezny moze ?
    >Pomozcie.

    Tutaj pomóc może tylko fachowiec, czyli wróż, astrolog lub Cyganka.
    Jeśli dadzą ci gwarancje wybicia się WIG-u na wzrost - kupuj fundusze
    akcyjne. Jak nie - obligacje. Nie zaszkodzi przy okazji zapytać o
    prawdopodobieństwo wariantu argentyńskiego - tu najlepiej wypadną lokaty
    eurodolarowe.

    Maciek

  • 8. Data: 2003-04-17 15:14:18
    Od: b...@p...onet.pl

> [...]
    > akcyjne. Jak nie - obligacje. Nie zaszkodzi przy okazji zapytać o
    > prawdopodobieństwo wariantu argentyńskiego - tu najlepiej wypadną lokaty

    nie wiem czy komus z was przydadza sie rady tam zawarte ale od czasu do czasu
    warto wpasc i przynajmniej poogladac wykresy wnioski to odrebna sprawa mowa o
    stronce http://analizator.xo.pl/fundinw.htm

  • 9. Data: 2003-04-17 15:38:18
    Od: yrk <k...@g...net>

    veni VIDI vici (04/16/2003 08:22 PM):
    > Który fundusz z bezpiecznych polecacie, najlepiej z dostępnych poprzez
    > mbank?
    > interesuje mnie horyzont kilkumiesieczny.

    Inwestujac ksiazkowo faktycznie nie masz duzego wyboru - tylko fundusze
    pieniezne.

    Ja osobiscie polecalbym GTFI OS i/lub SEB2. W ciagu ostatnich kilku
    miesiecy inwestycje w oba z tych funduszy byly 2x bardziej oplacalne niz
    eMax.

    Uwaga: na GTFI lepiej uwazac, bo notowania lubia krotkoterminowo dolowac!

    yrk

  • 10. Data: 2003-04-17 15:41:29
    Od: yrk <k...@g...net>

    Pelos (04/17/2003 10:00 AM):
    > Ja tez poprosilbym o opinie. Ale ja chcialbym cos na dwa lata wpakowac 6
    > kPLN - 10 kPLN.
    > Czy warto ? Jakis fundusz pieniezny moze ?
    > Pomozcie.

    Na pewno obligacje (wybralbym GTFI OS). Opcja dla ryzykantow/optymistow:
    do 20% na jakis f. stabilnego wzrostu.

    yrk